Перший заступник міністра внутрішніх справ Євгеній Єнін розповів в інтерв’ю РБК-Україна про встановлення камер контролю швидкості та розподіл отриманих від них коштів.
На першому етапі встановлення камер автофіксації у Києві та Київській області, на жаль, не призвело до зниження кількості ДТП. Навпаки, у деякі місяці кількість аварій була майже удвічі більшою ніж за аналогічний період до встановлення камер. Проте, приблизно за рік роботи спідкамів вони принесли понад 376 млн гривень (14 мільйонів доларів) у вигляді штрафів.
Надалі у МВС планують значно збільшити кількість камер контролю швидкості на дорогах. Встановлювати їх обіцяють у “місцях концентрації ДТП”.
“Ми виходимо з місць концентрації дорожньо-транспортних пригод. Безумовно, камери можна встановити скрізь, але коли ми бачимо, що на території України є, скажімо там, 2000-2500 місць концентрації ДТП, то наше першочергове завдання – це встановлення камер спостереження і відповідних комплексів автофіксації саме там. Тими темпами, якими на сьогодні це впроваджується, ми можемо це зробити років приблизно за 15”, – вважає Євгеній Єнін.
“Водночас є більш креативні ідеї. Ми хотіли би вийти вже незабаром з ініціативою в законодавчому порядку встановити систему розподілу надходжень від штрафів за порушення правил дорожнього руху. На нашу думку, від 10 до 30% надходжень від цих штрафів могли би скеровуватись до місцевих громад, які встановлюють відповідні комплекси автофіксації в місцях, погоджених з Національною поліцією, і з тим, щоб розвивати дорожню інфраструктуру”, – висловлює пропозицію Євгеній Єнін.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment