Держекоінспекція пропонує для власників старих автомобілів ввести новий податок – т.зв. утилізаційний збір, передає « УБР ».
Глава відомства Андрій Мальований зазначає, що відсутність розгалуженої мережі центрів для здачі і знешкодження старих авто, необхідність доплачувати за знищення машини не стимулюють водіїв утилізувати старі авто згідно з вимогами законодавства. Відповідно, такий бізнес не є прибутковим.
Голова Держекоінспекції підкреслив, що для вирішення проблеми потрібно застосовувати аналогічні з Європою механізми, серед яких:
До слова, в Україні тільки 5% автовласників віддають свої машини на утилізацію. А потрапляючи на звалища б / у авто забруднюють грунт свинцем, іржею, відпрацьованими маслами.
«Протягом 2020 го утилізовано лише 13 000 авто. Решта забруднює навколишнє середовище на звалищах », – додав Андрій Мальований.
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Взаємодія з патрульними часто може бути реально стресовою для водіїв, бо це все-таки не завжди…
Jaguar анонсував перший з трьох розкішних електромобілів, які планується представити до 2030 року. Концепт під…
На нових автомобільних покришках часто можна побачити кольорові мітки. При цьому більшість автовласників не знає,…
Leave a Comment