Держекоінспекція пропонує для власників старих автомобілів ввести новий податок – т.зв. утилізаційний збір, передає « УБР ».
Глава відомства Андрій Мальований зазначає, що відсутність розгалуженої мережі центрів для здачі і знешкодження старих авто, необхідність доплачувати за знищення машини не стимулюють водіїв утилізувати старі авто згідно з вимогами законодавства. Відповідно, такий бізнес не є прибутковим.
Голова Держекоінспекції підкреслив, що для вирішення проблеми потрібно застосовувати аналогічні з Європою механізми, серед яких:
До слова, в Україні тільки 5% автовласників віддають свої машини на утилізацію. А потрапляючи на звалища б / у авто забруднюють грунт свинцем, іржею, відпрацьованими маслами.
«Протягом 2020 го утилізовано лише 13 000 авто. Решта забруднює навколишнє середовище на звалищах », – додав Андрій Мальований.
Ford готує масштабне оновлення своєї електричної лінійки, створюючи платформу Universal EV Platform (UEV) для більш…
В Україні поступово завершується епоха, коли правила дорожнього руху вважалися обов'язковими лише для водіїв. Довгі…
Електромобілі вже міцно закріпилися на ринку, і різні бренди реагують на цю зміну по-різному. Skoda…
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Leave a Comment