Держекоінспекція пропонує для власників старих автомобілів ввести новий податок – т.зв. утилізаційний збір, передає « УБР ».
Глава відомства Андрій Мальований зазначає, що відсутність розгалуженої мережі центрів для здачі і знешкодження старих авто, необхідність доплачувати за знищення машини не стимулюють водіїв утилізувати старі авто згідно з вимогами законодавства. Відповідно, такий бізнес не є прибутковим.
Голова Держекоінспекції підкреслив, що для вирішення проблеми потрібно застосовувати аналогічні з Європою механізми, серед яких:
До слова, в Україні тільки 5% автовласників віддають свої машини на утилізацію. А потрапляючи на звалища б / у авто забруднюють грунт свинцем, іржею, відпрацьованими маслами.
«Протягом 2020 го утилізовано лише 13 000 авто. Решта забруднює навколишнє середовище на звалищах », – додав Андрій Мальований.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment