Держекоінспекція пропонує для власників старих автомобілів ввести новий податок – т.зв. утилізаційний збір, передає « УБР ».
Глава відомства Андрій Мальований зазначає, що відсутність розгалуженої мережі центрів для здачі і знешкодження старих авто, необхідність доплачувати за знищення машини не стимулюють водіїв утилізувати старі авто згідно з вимогами законодавства. Відповідно, такий бізнес не є прибутковим.
Голова Держекоінспекції підкреслив, що для вирішення проблеми потрібно застосовувати аналогічні з Європою механізми, серед яких:
До слова, в Україні тільки 5% автовласників віддають свої машини на утилізацію. А потрапляючи на звалища б / у авто забруднюють грунт свинцем, іржею, відпрацьованими маслами.
«Протягом 2020 го утилізовано лише 13 000 авто. Решта забруднює навколишнє середовище на звалищах », – додав Андрій Мальований.
Китайська компанія Zeekr презентувала оновлену версію свого флагманського електромобіля 001 — це вже друге велике…
Актуальному Audi Q7 другого покоління виповнилося вже десять років. Попри дві модернізації, модель так і…
Питання проходження техогляду для вантажопасажирських автомобілів часто викликає суперечки. Поліція інколи прирівнює їх до вантажних…
На честь 20-річчя свого дизайн-центру Centro Stile компанія Lamborghini представила концепт-кар Manifesto – сміливе бачення…
Британський журнал What Car? оприлюднив результати масштабного дослідження Reliability Survey 2025, у якому проаналізували відгуки…
У мережі з'явилися перші фотографії нового, більш доступного Tesla Model Y, зроблені на дорогах Техасу.…
Leave a Comment