Держекоінспекція пропонує для власників старих автомобілів ввести новий податок – т.зв. утилізаційний збір, передає « УБР ».
Глава відомства Андрій Мальований зазначає, що відсутність розгалуженої мережі центрів для здачі і знешкодження старих авто, необхідність доплачувати за знищення машини не стимулюють водіїв утилізувати старі авто згідно з вимогами законодавства. Відповідно, такий бізнес не є прибутковим.
Голова Держекоінспекції підкреслив, що для вирішення проблеми потрібно застосовувати аналогічні з Європою механізми, серед яких:
До слова, в Україні тільки 5% автовласників віддають свої машини на утилізацію. А потрапляючи на звалища б / у авто забруднюють грунт свинцем, іржею, відпрацьованими маслами.
«Протягом 2020 го утилізовано лише 13 000 авто. Решта забруднює навколишнє середовище на звалищах », – додав Андрій Мальований.
Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…
Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…
Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
Leave a Comment