Установка ГБО має на увазі значне зміна всієї конструкції автомобіля. Проте, багато автомобілістів наважуються на це, навіть не боячись втратити гарантію. І стимулом для них є істотна економія, якої можна досягти при використанні газу. Як показує практика, економія – це не міф, придуманий маркетологами, а чиста правда. Причому їздити на газу приблизно в два рази вигідніше, ніж на бензині. Все пояснюється високою і постійно зростаючою вартістю останнього. А ось ціна на газ протягом довгого часу залишається стабільною.
Примітно, що фінансова вигода – це навіть не єдину явну перевагу газу перед бензином. Розглянемо інші плюси цього палива.
Насправді навіть вічно дорожчаючий бензин – це незначна проблема в порівнянні з тією глобальною катастрофою, яка може статися в найближчі два-три десятиліття, якщо автоконцерни будуть продовжувати випускати машини з бензиновими двигунами, а автолюбителі – купувати їх і роз’їжджати на них. Адже машин неминуче стає все більше, а, отже, атмосфера – все брудніша.
Якщо не брати до уваги електромобілі, експлуатація яких в нашій країні поки є вкрай скрутною, то машина, переобладнана під газ – це найбільш екологічно чистий транспортний засіб, який може розганятися до 100 км / год і більше.
Звичайно, газ не можна назвати абсолютно чистим. У ньому теж є шкідливі домішки, але в набагато менших кількостях в порівнянні з бензином.
А якщо навіть комусь із автовласників байдужий стан атмосфери і він стверджує: «Все це казки вчених; всі їздять, і я буду їздити », то варто звернути увагу на те, що через менший обсягу домішок в складі газ набагато повільніше забруднює мотор. У зв’язку з цим міняти масло доводиться рідше. А це знову-таки фінансова економія. І це вже нікому з автомобілістів не буде байдуже.
Проте, як би хороший газ не був, є у нього і явні недоліки перед бензином. Основний з них – внесення змін у конструкцію автомобіля. В результаті переобладнання зменшується потужність. Особливо це відчутно на малооб’ємних двигунах. Це пов’язано з тим, що у газу інше октанове число. І якщо ступінь стиснення залишається колишньою, то він горить повільніше і гірше. В якійсь мірі дану проблему вирішують ГБО останніх поколінь. Однак ступінь стиснення ніякої навіть найпотужнішої сучасною електронною системою поправлена бути не може.
Крім того, при запуску двигуна в холодну пору можуть з’явитися деякі проблеми. Машина погано заводиться при низькій температурі. Але це в основному відбувається через неправильну установку ГБО.
Багато автовласників, які перейшли з бензину на газ, також іноді скаржаться на те, що у них в салоні стало менше вільного простору. Адже балон з газом встановлюється в багажнику. Втім, якщо автомобіль досить місткий, це не стане такою вже великою проблемою.
Згідно з результатами дослідження, найчастіше перекупи продають автомобілі через дошки оголошень . Так відповіли 64%…
Марка AUDI створена разом із SAIC і на першому етапі буде представлена трьома моделями –…
Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…
Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…
З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…
Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…
Leave a Comment