Новини

Названо новий фактор, здатний перешкодити переходу на електромобілі

Південнокорейські гіганти-виробники акумуляторних батарей для електромобілів зіткнулися з новим фактором, який, за словами джерела, може уповільнити глобальну гонку на ринку електромобілів.

Три основних південнокорейських виробника, які контролюють третину світового ринку акумуляторних батарей для електромобілів, повідомили Reuters, що всі вони відчувають сильну нестачу дослідників і інженерів.

LG Energy Solution (LGES), SK On і Samsung SDI входять до шістки найбільших світових виробників акумуляторів і поставляють цю продукцію, зокрема, таким автовиробникам, як Tesla, Volkswagen і Ford Motor.  

Стрімке зростання попиту на акумулятори швидко привів до вичерпання кадрового ресурсу. Компаніям просто нема звідки взяти технічних фахівців з кваліфікацією, необхідною для розвитку передових технологій, таких як твердотільні батареї. Тим часом, за прогнозами IHS Markit, світовий ринок акумуляторів до 2025 року зросте втричі, майже до 90 млрд доларів.

За оцінкою Корейської асоціації виробників акумуляторів, в Південній Кореї, де сектор виробництва акумуляторів за останні п’ять років збільшився вдвічі, зараз не вистачає майже 3000 профільних фахівців з вищою освітою. Для порівняння: в LGES, SK On і Samsung SDI сумарно налічується близько 19 000 співробітників.

Джерело зазначає, що корейський криза відображає дефіцит кадрів і в більш широкому масштабі. Група планування європейського об’єднання European Battery Alliance, наприклад, заявляє, що ЄС необхідно приділити увагу перепідготовці та підвищенню кваліфікації кадрів, тому що до 2025 року місцевої акумуляторної галузі буде потрібно 800 000 нових співробітників.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

На яких автомобілях Volkswagen встановлювали двигуни з пробігом понад мільйон

Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…

02.10.2025

Чому автовиробники масово відмовляються від дизельних двигунів

Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…

02.10.2025

Skoda планує випустити бюджетний спорткар

Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…

02.10.2025

Ціни на китайські електромобілі в ЄС можуть зрости у 2025 році

Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм…

02.10.2025

В Україні можуть заборонити електросамокати у центрі міста

Влада українських міст поступово обмежує використання електросамокатів. Зокрема, восени центр Івано-Франківська стане зоною без електросамокатів,…

02.10.2025

Експерти пояснили водіям, коли краще вмикати кондиціонер у авто

Перед включенням кондиціонера в автомобілі багато водіїв замислюються, чи потрібно чекати після запуску двигуна. Автомеанік…

02.10.2025