Названо новий фактор, здатний перешкодити переходу на електромобілі

Час читання: < 1 хв.
0

Південнокорейські гіганти-виробники акумуляторних батарей для електромобілів зіткнулися з новим фактором, який, за словами джерела, може уповільнити глобальну гонку на ринку електромобілів.

Три основних південнокорейських виробника, які контролюють третину світового ринку акумуляторних батарей для електромобілів, повідомили Reuters, що всі вони відчувають сильну нестачу дослідників і інженерів.

LG Energy Solution (LGES), SK On і Samsung SDI входять до шістки найбільших світових виробників акумуляторів і поставляють цю продукцію, зокрема, таким автовиробникам, як Tesla, Volkswagen і Ford Motor.  

Реклама

Стрімке зростання попиту на акумулятори швидко привів до вичерпання кадрового ресурсу. Компаніям просто нема звідки взяти технічних фахівців з кваліфікацією, необхідною для розвитку передових технологій, таких як твердотільні батареї. Тим часом, за прогнозами IHS Markit, світовий ринок акумуляторів до 2025 року зросте втричі, майже до 90 млрд доларів.

За оцінкою Корейської асоціації виробників акумуляторів, в Південній Кореї, де сектор виробництва акумуляторів за останні п’ять років збільшився вдвічі, зараз не вистачає майже 3000 профільних фахівців з вищою освітою. Для порівняння: в LGES, SK On і Samsung SDI сумарно налічується близько 19 000 співробітників.

Джерело зазначає, що корейський криза відображає дефіцит кадрів і в більш широкому масштабі. Група планування європейського об’єднання European Battery Alliance, наприклад, заявляє, що ЄС необхідно приділити увагу перепідготовці та підвищенню кваліфікації кадрів, тому що до 2025 року місцевої акумуляторної галузі буде потрібно 800 000 нових співробітників.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!