Автомобільні експерти, які машини найчастіше шукали українці на просторах Інтернету в період з липня 2020 року по червень 2021-го. Про це повідомляє « ТСН ».
Так, найчастіше для продажу, покупки або оренди українці шукають в інтернеті ВАЗ – більш 440 тисяч разів на місяць або 5,3 млн раз на рік. Правда, це авто тільки шукають – реальні угоди купівлі-продажу ВАЗ реєструються нечасто.
Що ж стосується інформаційного попиту, лідером серед брендів виступає Volkswagen. Судячи зі статистики, цей автомобіль – мрія більшості українців, саме його найчастіше шукають без приставки «куплю» або «продам». У пошуковий рядок Volkswagen «вбивають» близько 1,4 млн раз на місяць або 17,4 млн раз на рік. Така активність українських користувачів Інтернету виливається і в продажу, наприклад, Volkswagen Passat є незмінним лідером імпорту в Україну старих авто.
На третьому місці в статистиці комерційного попиту вже кілька років тримається Renault, але є ймовірність, що його потіснять. По темпу зростання комерційного попиту влітку 2021 року лідирувала Toyota (+ 50%). До речі, це підтверджується реальними продажами – Toyota і Renault вже довгий час є лідерами ринку нових авто в Україні.
Зимова експлуатація автомобіля вимагає особливої уваги, адже навіть досвідчені водії часто допускають типові помилки, які…
Майже кожен український водій бодай раз у житті стикався з поліцейським протоколом. Дехто намагається продемонструвати…
BMW продовжує рух у напрямку електрифікації, хоча не поспішає повністю відмовлятися від класичних двигунів внутрішнього…
Перед миттям двигуна важливо захистити всі чутливі деталі. Закрийте котушки запалення, запобіжники, роз'єми та інші…
Розробка наступника моделі Mitsubishi Pajero Sport знаходиться у фінальній стадії. Очікується, що машина позбавиться приставки…
Багаторічна співпраця Renault і Nissan продовжує приносити нові спільні проєкти, спрямовані на розвиток брендів на…
Leave a Comment