Автомобільні експерти, які машини найчастіше шукали українці на просторах Інтернету в період з липня 2020 року по червень 2021-го. Про це повідомляє « ТСН ».
Так, найчастіше для продажу, покупки або оренди українці шукають в інтернеті ВАЗ – більш 440 тисяч разів на місяць або 5,3 млн раз на рік. Правда, це авто тільки шукають – реальні угоди купівлі-продажу ВАЗ реєструються нечасто.
Що ж стосується інформаційного попиту, лідером серед брендів виступає Volkswagen. Судячи зі статистики, цей автомобіль – мрія більшості українців, саме його найчастіше шукають без приставки «куплю» або «продам». У пошуковий рядок Volkswagen «вбивають» близько 1,4 млн раз на місяць або 17,4 млн раз на рік. Така активність українських користувачів Інтернету виливається і в продажу, наприклад, Volkswagen Passat є незмінним лідером імпорту в Україну старих авто.
На третьому місці в статистиці комерційного попиту вже кілька років тримається Renault, але є ймовірність, що його потіснять. По темпу зростання комерційного попиту влітку 2021 року лідирувала Toyota (+ 50%). До речі, це підтверджується реальними продажами – Toyota і Renault вже довгий час є лідерами ринку нових авто в Україні.
Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…
Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…
Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…
BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…
Французьке видання L'Argus перевірило понад 80 електромобілів, протестувавши їх запас ходу під час руху швидкісними…
Універсали підвищеної прохідності поступово йдуть із ринку. Один із таких прикладів Subaru Outback, який у…
Leave a Comment