Автомобільні експерти, які машини найчастіше шукали українці на просторах Інтернету в період з липня 2020 року по червень 2021-го. Про це повідомляє « ТСН ».
Так, найчастіше для продажу, покупки або оренди українці шукають в інтернеті ВАЗ – більш 440 тисяч разів на місяць або 5,3 млн раз на рік. Правда, це авто тільки шукають – реальні угоди купівлі-продажу ВАЗ реєструються нечасто.
Що ж стосується інформаційного попиту, лідером серед брендів виступає Volkswagen. Судячи зі статистики, цей автомобіль – мрія більшості українців, саме його найчастіше шукають без приставки «куплю» або «продам». У пошуковий рядок Volkswagen «вбивають» близько 1,4 млн раз на місяць або 17,4 млн раз на рік. Така активність українських користувачів Інтернету виливається і в продажу, наприклад, Volkswagen Passat є незмінним лідером імпорту в Україну старих авто.
На третьому місці в статистиці комерційного попиту вже кілька років тримається Renault, але є ймовірність, що його потіснять. По темпу зростання комерційного попиту влітку 2021 року лідирувала Toyota (+ 50%). До речі, це підтверджується реальними продажами – Toyota і Renault вже довгий час є лідерами ринку нових авто в Україні.
У Європі почалися продажі оновленого Renault 5, вперше представленого у вигляді концепту близько чотирьох років…
Забруднення номерних знаків автомобіля в осінньо-зимовий період — поширена проблема серед українських водіїв. Якщо номери…
Електричний ліфтбек Volkswagen ID.7 на одній зарядці проїхав 940 км. Випробування на ефективність провели на…
Авторинок дуже чутливий до глобальних економічних проблем, мінливої політичної ситуації та посилення норм викидів. В…
В Україні розпочалась справжня революція у контролі за порушеннями правил дорожнього руху. Тепер водії отримують…
Багато власників електричних автомобілів часто задаються питанням: чому зарядка одного й того ж автомобіля може…
Leave a Comment