Автомобільні експерти, які машини найчастіше шукали українці на просторах Інтернету в період з липня 2020 року по червень 2021-го. Про це повідомляє « ТСН ».
Так, найчастіше для продажу, покупки або оренди українці шукають в інтернеті ВАЗ – більш 440 тисяч разів на місяць або 5,3 млн раз на рік. Правда, це авто тільки шукають – реальні угоди купівлі-продажу ВАЗ реєструються нечасто.
Що ж стосується інформаційного попиту, лідером серед брендів виступає Volkswagen. Судячи зі статистики, цей автомобіль – мрія більшості українців, саме його найчастіше шукають без приставки «куплю» або «продам». У пошуковий рядок Volkswagen «вбивають» близько 1,4 млн раз на місяць або 17,4 млн раз на рік. Така активність українських користувачів Інтернету виливається і в продажу, наприклад, Volkswagen Passat є незмінним лідером імпорту в Україну старих авто.
На третьому місці в статистиці комерційного попиту вже кілька років тримається Renault, але є ймовірність, що його потіснять. По темпу зростання комерційного попиту влітку 2021 року лідирувала Toyota (+ 50%). До речі, це підтверджується реальними продажами – Toyota і Renault вже довгий час є лідерами ринку нових авто в Україні.
Концепт універсала, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні, ймовірно, базуватиметься на новій платформі…
Skoda презентувала оновлений кросовер Kamiq 2026 модельного року, який тепер має нову версію Plus, створену…
З підвищенням цін на пальне водії дедалі частіше шукають способи зекономити, зокрема заправляючи автомобілі дешевшим…
Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…
До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…
Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…
Leave a Comment