Автомобільні експерти, які машини найчастіше шукали українці на просторах Інтернету в період з липня 2020 року по червень 2021-го. Про це повідомляє « ТСН ».
Так, найчастіше для продажу, покупки або оренди українці шукають в інтернеті ВАЗ – більш 440 тисяч разів на місяць або 5,3 млн раз на рік. Правда, це авто тільки шукають – реальні угоди купівлі-продажу ВАЗ реєструються нечасто.
Що ж стосується інформаційного попиту, лідером серед брендів виступає Volkswagen. Судячи зі статистики, цей автомобіль – мрія більшості українців, саме його найчастіше шукають без приставки «куплю» або «продам». У пошуковий рядок Volkswagen «вбивають» близько 1,4 млн раз на місяць або 17,4 млн раз на рік. Така активність українських користувачів Інтернету виливається і в продажу, наприклад, Volkswagen Passat є незмінним лідером імпорту в Україну старих авто.
На третьому місці в статистиці комерційного попиту вже кілька років тримається Renault, але є ймовірність, що його потіснять. По темпу зростання комерційного попиту влітку 2021 року лідирувала Toyota (+ 50%). До речі, це підтверджується реальними продажами – Toyota і Renault вже довгий час є лідерами ринку нових авто в Україні.