Все більше і більше покупців нових автомобілів робить вибір на користь позашляховиків, в той час як популярність універсалів і седанів продовжує знижуватися.
Крім того, електрифікація теж диктує свої правила: у інженерів і дизайнерів більше немає необхідності робити кузов класичних пропорцій.
Компонування електромобілів дає набагато більше свободи конструкторам і дозволяє зосередитися на аеродинаміці, тому, наприклад, електричні ліфтбек Mercedes-Benz EQS і седан EQE виглядають так незвично.
Як розповів виданню Autocar на Мюнхенському автосалоні головний операційний директор Mercedes-Benz Маркус Шефер, ринок універсалів невблаганно скорочується, а всілякі кросовери, навпаки, набирають популярність.
Мерседес інвестує мільярди євро в розробку електричних моделей і не вважає за потрібне витрачати зайві гроші на автомобілі, у яких немає ніяких перспектив в доступному для огляду майбутньому з комерційної точки зору.
Тому універсали неминуче приречені на вимирання. І не тільки вони: у класичних седанів теж більш ніж сумнівні перспективи на ринку.
Головний дизайнер концерну Daimler Горден Вагенер заявив виданню Top Gear, що електрифікація стане початком кінця для традиційних седанів. Майбутня лінійка електрокарів марки буде являти собою своєрідний симбіоз седана, ліфтбека і купе.
І це буде вимушеним заходом, оскільки для високотехнологічних моделей на електротязі будуть потрібні масивні акумуляторні батареї. Щоб компенсувати збільшену масу, доведеться експериментувати з аеродинамікою і створювати більш обтічні кузова.