Новини

Ціни на електромобілі в Європі виросли на 28%, а в Китаї впали вдвічі

З 2011 року середня ціна нового електромобіля в Китаї впала від 41 800 євро до 22 100 євро, тобто на 47%. У Європі, однак, середній показник збільшився з 33 292 євро в 2012 році до 42 568 евро в цьому році – зростання на 28%. Середні ціни в США виросли ще більше – на 38% за останнє десятиліття.

Електромобілі в Великобританії на 52% дорожчі автомобілів з ДВЗ, а в Нідерландах цей показник становить 54%. Норвегія – єдина європейська країна, яка змінила тенденцію, де середній електромобіль стоїть на 8500 євро менше, ніж середній бензиновий або дизельний автомобіль.

Згідно зі звітом, прогрес Китаю за останнє десятиліття є результатом консолідованих зусиль по закріпленню за собою лідерства в індустрії електромобілів після великих державних інвестицій в 2009 році.

В результаті він вже почав поступово відмовлятися від стимулів для споживачів, в той час як виробники в Європі як і раніше сильно залежать від державних програм допомоги по забезпеченню широкої доступності електромобілів.

Китай також зосередився на доступному сегменті ринку, при цьому 40% продажів електромобілів доводиться на сегмент міських автомобілів, де середня ціна становить 6 700 євро. Найдешевший електромобіль можна купити всього за 3 700 євро, що різко контрастує з мінімумом в 15 470 євро, необхідним для покупки електромобіля в Європі. У США найдешевший електромобіль коштує 24 800 євро.

«Уряду і виробники домоглися значного прогресу за останнє десятиліття в розширенні ринку електромобілів. Однак галузь залишається під тиском, оскільки вона продовжує адаптуватися до вимог цілей сталого розвитку і мінливих ринкових силам », – сказав генеральний директор Jato Dynamics Девід Крайчек.

У звіті говориться, що неясно, як європейські і американські автовиробники будуть адаптуватися, коли стимули для покупки електромобілів почнуть знижуватися, але в ньому наводяться Tesla і Volkswagen в якості прикладів того, як знизити виробничі витрати і підвищити прибутковість.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У мережі з’явилися фото спрощеної Tesla Model Y 2026

У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…

02.10.2025

Новий великий кросовер Audi показали на перших фото

Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…

02.10.2025

На яких автомобілях Volkswagen встановлювали двигуни з пробігом понад мільйон

Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…

02.10.2025

Чому автовиробники масово відмовляються від дизельних двигунів

Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…

02.10.2025

Skoda планує випустити бюджетний спорткар

Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…

02.10.2025

Ціни на китайські електромобілі в ЄС можуть зрости у 2025 році

Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм…

02.10.2025