Новини

Ціни на електромобілі в Європі виросли на 28%, а в Китаї впали вдвічі

Share

З 2011 року середня ціна нового електромобіля в Китаї впала від 41 800 євро до 22 100 євро, тобто на 47%. У Європі, однак, середній показник збільшився з 33 292 євро в 2012 році до 42 568 евро в цьому році – зростання на 28%. Середні ціни в США виросли ще більше – на 38% за останнє десятиліття.

Електромобілі в Великобританії на 52% дорожчі автомобілів з ДВЗ, а в Нідерландах цей показник становить 54%. Норвегія – єдина європейська країна, яка змінила тенденцію, де середній електромобіль стоїть на 8500 євро менше, ніж середній бензиновий або дизельний автомобіль.

Згідно зі звітом, прогрес Китаю за останнє десятиліття є результатом консолідованих зусиль по закріпленню за собою лідерства в індустрії електромобілів після великих державних інвестицій в 2009 році.

В результаті він вже почав поступово відмовлятися від стимулів для споживачів, в той час як виробники в Європі як і раніше сильно залежать від державних програм допомоги по забезпеченню широкої доступності електромобілів.

Китай також зосередився на доступному сегменті ринку, при цьому 40% продажів електромобілів доводиться на сегмент міських автомобілів, де середня ціна становить 6 700 євро. Найдешевший електромобіль можна купити всього за 3 700 євро, що різко контрастує з мінімумом в 15 470 євро, необхідним для покупки електромобіля в Європі. У США найдешевший електромобіль коштує 24 800 євро.

«Уряду і виробники домоглися значного прогресу за останнє десятиліття в розширенні ринку електромобілів. Однак галузь залишається під тиском, оскільки вона продовжує адаптуватися до вимог цілей сталого розвитку і мінливих ринкових силам », – сказав генеральний директор Jato Dynamics Девід Крайчек.

У звіті говориться, що неясно, як європейські і американські автовиробники будуть адаптуватися, коли стимули для покупки електромобілів почнуть знижуватися, але в ньому наводяться Tesla і Volkswagen в якості прикладів того, як знизити виробничі витрати і підвищити прибутковість.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

ТОП-5 авто, які проїдуть пів мільйона без капремонту

У сучасному світі небагато автомобілів здатні без капітального ремонту легко подолати пів мільйона кілометрів. Проте…

30.06.2025

Skoda готує Octavia з провокаційним дизайном, який не всім сподобається

Концепт універсала, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні, ймовірно, базуватиметься на новій платформі…

29.06.2025

Оновлений Skoda Kamiq 2026 отримав версію Plus для конкуренції з Peugeot 2008

Skoda презентувала оновлений кросовер Kamiq 2026 модельного року, який тепер має нову версію Plus, створену…

29.06.2025

Чому заправка А-92 небезпечна для сучасних моторів

З підвищенням цін на пальне водії дедалі частіше шукають способи зекономити, зокрема заправляючи автомобілі дешевшим…

29.06.2025

Mercedes-Benz анонсував випуск декількох новинок

Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…

29.06.2025

Mazda CX-5 показала нове покоління з фарами у стилі BMW (ФОТО)

До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…

29.06.2025