Новини

Ціни на електромобілі в Європі виросли на 28%, а в Китаї впали вдвічі

Share

З 2011 року середня ціна нового електромобіля в Китаї впала від 41 800 євро до 22 100 євро, тобто на 47%. У Європі, однак, середній показник збільшився з 33 292 євро в 2012 році до 42 568 евро в цьому році – зростання на 28%. Середні ціни в США виросли ще більше – на 38% за останнє десятиліття.

Електромобілі в Великобританії на 52% дорожчі автомобілів з ДВЗ, а в Нідерландах цей показник становить 54%. Норвегія – єдина європейська країна, яка змінила тенденцію, де середній електромобіль стоїть на 8500 євро менше, ніж середній бензиновий або дизельний автомобіль.

Згідно зі звітом, прогрес Китаю за останнє десятиліття є результатом консолідованих зусиль по закріпленню за собою лідерства в індустрії електромобілів після великих державних інвестицій в 2009 році.

В результаті він вже почав поступово відмовлятися від стимулів для споживачів, в той час як виробники в Європі як і раніше сильно залежать від державних програм допомоги по забезпеченню широкої доступності електромобілів.

Китай також зосередився на доступному сегменті ринку, при цьому 40% продажів електромобілів доводиться на сегмент міських автомобілів, де середня ціна становить 6 700 євро. Найдешевший електромобіль можна купити всього за 3 700 євро, що різко контрастує з мінімумом в 15 470 євро, необхідним для покупки електромобіля в Європі. У США найдешевший електромобіль коштує 24 800 євро.

«Уряду і виробники домоглися значного прогресу за останнє десятиліття в розширенні ринку електромобілів. Однак галузь залишається під тиском, оскільки вона продовжує адаптуватися до вимог цілей сталого розвитку і мінливих ринкових силам », – сказав генеральний директор Jato Dynamics Девід Крайчек.

У звіті говориться, що неясно, як європейські і американські автовиробники будуть адаптуватися, коли стимули для покупки електромобілів почнуть знижуватися, але в ньому наводяться Tesla і Volkswagen в якості прикладів того, як знизити виробничі витрати і підвищити прибутковість.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Tesla Cybertruck став дешевшим і гіршим

Компанія Tesla випустила бюджетну версію свого електропікапа Cybertruck із приводом на задню вісь, проте її…

16.04.2025

Названо 5 звичок, які непомітно руйнують двигун

Хочу поділитись думками про те, як реально подовжити життя двигуну. Здавалося б, всі ми знаємо…

16.04.2025

Суд визнав штраф незаконним через відсутність роз’яснень прав водія інспектором

Поліцейський виписав штраф водієві за порушення Правил дорожнього руху. Однак водій вирішив оскаржити це рішення…

16.04.2025

Subaru представила оновлений Outback: перші фото

Subaru, яка давно здобула репутацію виробника надійних і водночас неординарних автомобілів, представила оновлену версію Outback…

16.04.2025

Audi представила електричний AUDI E5 Sportback для ринку Китаю

Audi представила першу серійну модель нового суббренду AUDI , створеного спеціально для китайського ринку. Згідно з прес-релізом , електричний ліфтбек E5…

16.04.2025

Українцям дозволять складати теоретичний іспит на водійські права онлайн

В Україні активно впроваджують цифрові технології у сфері отримання водійських прав. Одним із важливих нововведень…

16.04.2025