Власники автомобілів на єврономерах по всій Україні бояться везти свої автомобілі на розмитнення, адже там їх може вилучити виконавча служба. Притому до конфіскації самі власники часто і не підозрюють, що з їх машинами є проблеми.
У листопаді 2018 го змінилося законодавство і ввели нову статтю про конфіскацію ТЗ за порушення режиму тимчасового ввезення та режиму транзиту. Суди почали виносити відповідні постанови, але виконавча служба їх не виконувала.
Це тривало три роки, поки навесні 2021-го не прийняли новий закон про розмитнення і ці автомобілі не почали масово приїжджати на митниці.
“Відбувається наступне. Є рішення суду про конфіскацію ТЗ. Цей автомобіль приїжджає на митницю, яка повинна тимчасово його затримати. Людину фактично заганяють в капкан. Він платить 30-40 тис. грн. митних платежів, але йому виносять карту відмови в митному оформленні, викликають поліцію і виконавчу службу “, – розповідає митний брокер і юрист організації” АвтоЕвроСіла “Іван Казачук.
Громадяни, які самі завозили свій автомобіль і цілеспрямовано порушили режим, чекаючи законопроект про розмитнення, зазвичай знають, що на їх авто може бути накладено арешт, тому намагалися вирішити проблеми до поїздки на митницю.
Головне правило – працювати з юристом. За словами Казачука, митні брокери не мають доступу до реєстрів. І якщо по автомобілю є постанова суду, то вони про нього не знають. Тому автовласників закликають звертатися тільки до кваліфікованих брокерів, які працюють з юристами, або ж самим шукати юриста, щоб зробити належну перевірку.
Якщо ж постанова є – це не кінець. Автомобіль також можуть розмитнити, але тільки після деяких маніпуляцій. Схема наступна:
Адвокати оскаржать рішення про конфіскацію в суді.
Коли рішення суду оскаржується, воно не набирає законної сили і знаходиться в підвішеному стані. В цей час митне оформлення можливо. Після розмитнення копію декларації і чеки про сплату митних платежів надають до суду. Згідно із законом суд повинен закрити справу через відсутність складу правопорушення. Але от якщо на митницю потрапляє автомобіль, за яким є діюча постанова суду про конфіскацію, тоді щось змінити буде дуже складно.
Шанси повернути конфісковане авто зазвичай 50/50. Останні законопроекти, які стосуються розмитнення, не регулюють питання людей, яким були виписані штрафи або конфіскації.
В цілому далеко не всі власники “евроблях” стикаються з такими проблемами при розмитненні, але бувають і випадки, в яких українці дійсно втрачають свій автомобіль і нічого не можуть зробити.
Також хвиля конфіскацій може зробити негативний вплив на процес масової легалізації “евроблях” в країні. Адже постраждалі своїм прикладом будуть переконувати всіх навколо, що їхати на митницю як раз не варто. А держава на такі ризики поки не реагує.
Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…
Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…
Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…
Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…
Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…
Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…
View Comments
Власть Украина была есть и будет с пидарасов и проституток ! Всех их давным давно пора расстрелять вместе с их прихвостнями и семьями !!!