Компанія Nissan Motor на спеціальному заході в Нью-Йорку представила серійну версію задньопривідного спорткупе Z нового покоління. Машину показали в специфікації для Північної Америки, праворульная модифікація для внутрішнього ринку Японії буде називатися Fairlady Z і вийде в кінці року.
Зовні серійний варіант Nissan Z практично не відрізняється від концепт-кара, представленого у вересні 2020 року. Різниця лише в деяких спрощення – наприклад, з’явилися бічні габарити, змінилися дверні ручки і графіка задніх ліхтарів. Крім того, у серійної машини на задніх дверцятах є спойлер, у шоу-кара його не було.
В екстер’єрі новинки використана маса відсилань до минулим моделям Z-серії . Пропорції кузова з довгим капотом і спадаючої лінією даху – данина першому Datsun 240Z покоління S30 (1969 рік). Круглі фари з двома напівкруглими секціями ДГЗ і нарочито груба, прямокутна по формі решітка радіатора – це теж відсилання до S30 .
На класичному 240Z фари мали скляні обтічники, які давали два кругових відблиску при включеному світлі – на думку дизайнерів, це маленьке схожість буде додатково ідентифікувати новинку в якості представника Z-сімейств а. Формують впізнаваний образ задньої частини «суцільні» горизонтальні ліхтарі витримані в стилі 300ZX (Z32) зразка 1989 року.
У салоні теж збережено дух спорткарів Z-серії . По центру передньої консолі встановлена трійця аналогових приладів, які показують тиск наддуву, обороти турбіни і напруга акумулятора. Під ними встановлено восьмидюймовий сенсорний дисплей медіасистеми або, за доплату, дев’ятидюймовий. Також застосовується цифрова приладова панель діагоналлю 12,3 дюйма.
Чутки про силовий агрегат підтвердилися: на новому Nissan Z встановлений 3,0-літровий V6 моделі VR30DDTT з подвійним турбонаддувом. Він видає 405 к.с. і 475 Нм. Дані про динаміку розгону поки не наводяться, але Nissan зазначив, що з місця до 100 км / год новинка розганяється на 15% швидше старого 370Z (2008-2020). Тобто спринтерське вправу машині дається за чотири з невеликим секунди.
Покупцям запропонують вибрати між шестиступінчастою “механікою” і девятіскоростним «автоматом» (у другому випадку можна замовити підрульові перемикачі в стилі GT-R). Привід – завжди задній.
Хоча платформа успадкована від Z370 , Nissan підвищив жорсткість кузова, змінив підвіску, впровадив електричний підсилювач керма і вибрав більш широкі покришки. У «базі» передбачені шини Yokohama Advan Sport розмірністю 248/45 R19. Версія Performance взута в Bridgestone Potenza S007 255/40 R19 спереду і 275/35 R19 ззаду. Другий набір здатний видати на 13% більше бічне прискорення при проходженні поворотів.
Продажі новинки в Північній Америці почнуться в 2022 році. Запропонують три фіксовані комплектації – Performance , Sport і Z Proto . Початкова ціна в США складе 40 000 доларів.
Toyota Motor офіційно оголосила про завершення виробництва седана Corolla Axio E160 та універсала Corolla Fielder…
Компанія Peugeot представила стратегію на 2025 рік, наголосивши на електромобілях, продуктивності та сталому розвитку. Новий…
Компанія Volkswagen офіційно підтвердила плани випуску нового компактного електричного кросовера, який має стати найдоступнішим у…
З 1 березня 2025 року в Україні може бути призупинено функціонування всіх АЗС. Про це…
Тісне партнерство між Suzuki та Toyota призвело до кількох моделей з боку обох компаній, які…
BMW славиться виробництвом розкішних і динамічних автомобілів, що дарують гострі відчуття за кермом. Проте така…
Leave a Comment