Головна Новини Українці встановлюють ГБО в електромобілі: чи потрібно це робити?

Українці встановлюють ГБО в електромобілі: чи потрібно це робити?

Власники бюджетних електромобілів в Україні почали активно встановлювати газобалонне обладнання (ГБО), щоб їхні транспорті засобі могли їздити довше.

1
1885

ГБО необхідне для вживаних електромобілів, які доводиться модернізувати. Тоді вони отримують більший запас ходу та пристойний рівень комфорту.

Власники електромобілів бюджетного сегменту, типу Nissan Leaf та Renault Zoe, часто скаржаться на недостатній запас ходу. Найпростіше розв’язати цю проблему шляхом установки газобалонного обладнання. Варто розуміти, що таким чином ви не переобладнаєте автівку під їзду на пропан-бутан, але зможете використовувати газ для зниження витрати електрики.

“В цьому випадку газова система – це не автомобільне газобалонне обладнання, а грубка і підключений до неї газовий балон. Коштом автономної грубки годі й витрачати енергію акумулятора на обігрів салону і таким чином збільшити запас ходу”, – зазначає технічний директор мереж автогазових СТО “Профігаз” Євген Устименко.

Читайте також  Вітчизняний виробник презентував повнопривідні «швидкі» на базі Toyota Prado

Експерт каже, що найбільшою популярністю установка газової пічки користується у власників найпопулярніших е-мобілів, таких Nissan Leaf і Renault Zoe. Ціна варіюється в діапазоні 8-15 тис. грн в залежності від моделі обігрівача.

При цьому власник електромобілю може обрати дешевші пристрої китайського виробництва, й більш надійні з Німеччини чи Австрії.

Встановлення такого обладнання на електромобіль може окупитися, наприклад, при роботі “в режимі таксі”. У випадку приватного використання таке ГБО наближає комфорт електромобіля до традиційних авто.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

1 коментар

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.