Про це у Фейсбуці поінформував перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький, передає Укрінформ.
“Разом з Державною виконавчою службою, за потужної підтримки Міністерства внутрішніх справ та Міністерства юстиції розпочато електронну взаємодію, спрямовану на цифровізацію держави. Ми перші серед державних органів починаємо надсилати для примусового виконання виконавчі документи, які видані у формі електронного документа”, – поінформував перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції.
За його словами, це буде впроваджено шляхом електронної інформаційної взаємодії з автоматизованою системою виконавчого провадження, власником якої є Міністерство юстиції України.
Білошицький пояснив, що це нововведення дозволить скоротити строки на оформлення та підготовку для направлення на примусове виконання постанов про накладення адмінстягнень за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху (спочатку зафіксовані автоматично, а згодом – і всі інші).
Це нововведення також пришвидшить проведення виконавчого провадження; знизить витрати на друк виконавчих документів та послуги поштового зв’язку; дозволить зменшити частку “ручної” роботи поліцейських; зробить процес проведення виконавчого провадження більш ефективним, технологічним та сучасним, написав заступник начальника Департаменту патрульної поліції.
“Найважливішим позитивним наслідком впровадження цих змін стане інформування громадян про стан виконавчого провадження через існуючі онлайн-сервіси (bdr.mvs.gov.ua, портал “ДІЯ”, електронний кабінет водія), що спростить процедуру сплати штрафу та закриття виконавчого провадження”, – зазначив Білошицький.
Він поінформував, що над цим команда МВС, Мін’юсту, Національної поліції та Департаменту патрульної поліції працювала більше року.