Найдоступніші моделі Sandero і Logan хочуть зняти з виробництва: в чому причина

Французи повідомили про те, що виробник хоче відмовитися від виробництва найдешевшої версії Sandero в Європі.

0
580

Восени 2020 року Renault Group представила Sandero і Logan третього покоління. Минуло трохи більше півроку, і концерн має намір внести істотні зміни в специфікації бюджетників. Ну як мінімум в один з них.

Французьке видання L’argus повідомило про те, що виробник хоче відмовитися від виробництва найдешевшої версії Sandero в Європі. З огляду на, що Logan є рідним братом хетчбека, його повинна спіткати така ж доля.

Суть у чому: у Sandero існує три комплектації – Access, Essential і Comfort. Так ось, «порізати» мають намір саме базовий Sandero Access. В Європі за такий автомобіль просять без майже 9 000 євро. Logan Access, до слова, коштує приблизно таких же грошей.

Причина відмови криється в тому, що, незважаючи на дешевизну, можливості базового Сандеро вельми обмежені. І це вже видно з продажу – Sandero Access користується вкрай слабким успіхом на ринку (на неї припадає лише 3% продажів моделі, а на найдорожчу комплектацію Comfort – цілих 85%).

Строго кажучи, покупці не хочуть автомобіль без кондиціонера, електросклопідйомники і стереосистеми, та ще й з незабарвленими бамперами (а з ними – дверними ручками і корпусами дзеркал) і на сталевих колісних дисках. «Підливає масла в вогонь» і слабкий двигун – 1,0-літровий трициліндровий на 66 к.с. і 95 Нм (агрегат працює в парі з 6-ступінчастою МКПП).

Якщо «порожній» Sandero Access дійсно відправлять на пенсію, в строю залишаться тільки хороші оснащені Essential і Comfort. Але там і стартова ціна більше – майже 10 тис. Євро.

Втім, українським покупцям завчасно переживати не варто. Як видно, рішення стосується європейських машин, де Sandero і Logan продаються під брендом Dacia . Під материнської маркою Рено Sandero і Logan третього покоління ще не дебютували, тому в нашій країні поки все ще присутні моделі другої генерації.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.