В оновленому логотипі замість укладеної в рамку напису «Nissan», яка з’явилася на значку компанії з 1960-х років, використовується більш мінімалістичний дизайн з тонкими лініями і більш вузьким шрифтом. Генеральний директор компанії Макото Учіда описує оновлений логотип як «футуристичний, але при цьому зберігає зв’язок з багатою спадщиною Nissan».
Volkswagen недавно зайняв аналогічну позицію зі своїм брендом, випустивши настільки ж мінімалістичний редизайн свого логотипу, щоб він збігся з запуском першого електромобіля – хетчбека ID.3.
Змінений значок Nissan вперше з’явиться на кормі нового Ariya EV, який повинен з’явитися в автосалонах Великобританії протягом наступних 18 місяців. У найближчі місяці він буде поступово поширюватися на весь парк компанії.
За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…
Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…
Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…
Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…
Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…
Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…
Leave a Comment