В оновленому логотипі замість укладеної в рамку напису «Nissan», яка з’явилася на значку компанії з 1960-х років, використовується більш мінімалістичний дизайн з тонкими лініями і більш вузьким шрифтом. Генеральний директор компанії Макото Учіда описує оновлений логотип як «футуристичний, але при цьому зберігає зв’язок з багатою спадщиною Nissan».
Volkswagen недавно зайняв аналогічну позицію зі своїм брендом, випустивши настільки ж мінімалістичний редизайн свого логотипу, щоб він збігся з запуском першого електромобіля – хетчбека ID.3.
Змінений значок Nissan вперше з’явиться на кормі нового Ariya EV, який повинен з’явитися в автосалонах Великобританії протягом наступних 18 місяців. У найближчі місяці він буде поступово поширюватися на весь парк компанії.
Кожен водій знає, що співробітники поліції часто спостерігають за потенційними п'яними водіями за кермом у…
Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…
Audi завершує підготовку нового покоління RS 6 Avant, і вже майже без камуфляжу прототипи моделі…
Закон забороняє їздити на автомобілі без передбаченого конструкцією бампера за звичайних умов. Відповідно до пункту…
В останні роки все більше виробників випускають автомобілі з переднім приводом, а частка моделей із…
У останні роки вживані автомобілі значно подорожчали, і їхня ціна часом порівнюється з вартістю нерухомості.…
Leave a Comment