В оновленому логотипі замість укладеної в рамку напису «Nissan», яка з’явилася на значку компанії з 1960-х років, використовується більш мінімалістичний дизайн з тонкими лініями і більш вузьким шрифтом. Генеральний директор компанії Макото Учіда описує оновлений логотип як «футуристичний, але при цьому зберігає зв’язок з багатою спадщиною Nissan».
Volkswagen недавно зайняв аналогічну позицію зі своїм брендом, випустивши настільки ж мінімалістичний редизайн свого логотипу, щоб він збігся з запуском першого електромобіля – хетчбека ID.3.
Змінений значок Nissan вперше з’явиться на кормі нового Ariya EV, який повинен з’явитися в автосалонах Великобританії протягом наступних 18 місяців. У найближчі місяці він буде поступово поширюватися на весь парк компанії.
Концепт універсала, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні, ймовірно, базуватиметься на новій платформі…
Skoda презентувала оновлений кросовер Kamiq 2026 модельного року, який тепер має нову версію Plus, створену…
З підвищенням цін на пальне водії дедалі частіше шукають способи зекономити, зокрема заправляючи автомобілі дешевшим…
Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…
До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…
Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…
Leave a Comment