В оновленому логотипі замість укладеної в рамку напису «Nissan», яка з’явилася на значку компанії з 1960-х років, використовується більш мінімалістичний дизайн з тонкими лініями і більш вузьким шрифтом. Генеральний директор компанії Макото Учіда описує оновлений логотип як «футуристичний, але при цьому зберігає зв’язок з багатою спадщиною Nissan».
Volkswagen недавно зайняв аналогічну позицію зі своїм брендом, випустивши настільки ж мінімалістичний редизайн свого логотипу, щоб він збігся з запуском першого електромобіля – хетчбека ID.3.
Змінений значок Nissan вперше з’явиться на кормі нового Ariya EV, який повинен з’явитися в автосалонах Великобританії протягом наступних 18 місяців. У найближчі місяці він буде поступово поширюватися на весь парк компанії.
У жовтні на дорожніх тестах помітили новий електричний кросовер Audi, який, за попередніми даними, буде…
Volkswagen підтвердив, що Polo GTI, один із найпопулярніших і найдоступніших спортивних хетчбеків у Європі, залишить…
Взимку електромобілі втрачають заряд не удвічі, а приблизно на 10-30%, а в особливо сильні морози…
Актуальна версія автомобіля BMW X7 сприймається більшістю автолюбителів вже як природний і звичний елемент продуктової…
Consumer Reports оновив рейтинг найкращих уживаних авто до $20 000. У списку — найнадійніші, безпечніші…
На автосалоні в Цюріху BMW представила рідкісну і максимально укомплектовану версію нового електричного iX3 2026…
Leave a Comment