В оновленому логотипі замість укладеної в рамку напису «Nissan», яка з’явилася на значку компанії з 1960-х років, використовується більш мінімалістичний дизайн з тонкими лініями і більш вузьким шрифтом. Генеральний директор компанії Макото Учіда описує оновлений логотип як «футуристичний, але при цьому зберігає зв’язок з багатою спадщиною Nissan».
Volkswagen недавно зайняв аналогічну позицію зі своїм брендом, випустивши настільки ж мінімалістичний редизайн свого логотипу, щоб він збігся з запуском першого електромобіля – хетчбека ID.3.
Змінений значок Nissan вперше з’явиться на кормі нового Ariya EV, який повинен з’явитися в автосалонах Великобританії протягом наступних 18 місяців. У найближчі місяці він буде поступово поширюватися на весь парк компанії.
Kia показала перші фотографії оновленого електрокросовера EV6. Представлений у 2021 році електромобіль Kia EV6 дуже…
Китайська корпорація Xiaomi, яка нещодавно почала продавати свій перший в історії автомобіль (SU7), вже плекає…
Ціни на бензин, дизпаливо та автогаз знизилися станом на початок травня. Про це пише "Хвиля"…
За останні 80 років компанія Toyota заслужила репутацію виробника одних із найнадійніших автомобілів, а її…
Оновлений Geely Atlas сфотографували без камуфляжу. Кросовер Atlas, відомий у Китаї як Boyue L, змінив…
У BMW вважають, що продажі дизельних автомобілів продовжуватимуть падати. Це пов'язано з тим, що правила…
Leave a Comment