Новий логотип Nissan дебютував разом з електричним позашляховиком Ariya

Як і Volkswagen, Nissan представив новий логотип, щоб дати старт революції електромобілів.

0
88

В оновленому логотипі замість укладеної в рамку напису «Nissan», яка з’явилася на значку компанії з 1960-х років, використовується більш мінімалістичний дизайн з тонкими лініями і більш вузьким шрифтом. Генеральний директор компанії Макото Учіда описує оновлений логотип як «футуристичний, але при цьому зберігає зв’язок з багатою спадщиною Nissan».

Volkswagen недавно зайняв аналогічну позицію зі своїм брендом, випустивши настільки ж мінімалістичний редизайн свого логотипу, щоб він збігся з запуском першого електромобіля – хетчбека ID.3.

Змінений значок Nissan вперше з’явиться на кормі нового Ariya EV, який повинен з’явитися в автосалонах Великобританії протягом наступних 18 місяців. У найближчі місяці він буде поступово поширюватися на весь парк компанії.

Читайте також  Jatco анонсувала варіатор нового Nissan Qashqai

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.