З 2020 го Lexus продає свій перший електромобіль – компактний крос UX 300e, однак у 2022-му марка збирається розширити лінійку безпаливних машин ще одним стильним «паркетником», який успадкує дизайн у концепт-кара LF-Z (його представили в березні 2021- го), пише Autocar з посиланням на віце-президента європейського відділення Toyota Motor Паскаля Руша.
Базуватися електричний крос буде на платформі E-TNGA, розробленої материнською компанією Toyota з Subaru, довжина його становитиме близько 4,6 м – як у актуального бензинового «паркетника» NX .
Про технічні характеристики серійного авто поки інформації немає, проте концепт-кар приводив в рух розташований ззаду електродвіжок потужністю 536 кінських сил. Розгін з 0 до 100 км / год – 3 секунди, але видання Autocar повідомляє, що в серійному вигляді віддача кросу виявиться скромніше – близько 400 кінських сил.
Запас ходу завдяки батареї на 90 кВт / год досягав у концепту Lexus LF-Z 600 км по циклу WLTP. Електрокросс матиме повний привід в стандартній комплектації і рульове управління без механічного валу – команди на поворот колеса стануть отримувати по дротах.
Прем’єра нового серійного електричного «паркетника» Lexus відбудеться у 2022-му.
В цілому до 2025 року Lexus збирається представити 10 електрифікованих авто, половину з яких складуть безпаливні моделі, пише Drom.ru.