Легалізація персонального електротранспорту в Україні: чого чекати

1
233

В останні роки на дорогах українських міст стає все більше легкого персонального електричного транспорту (електросамокати, моноколеса, гіроборди і ін.). При цьому, для цього виду транспорту не прописані правила дорожнього руху.

Відсутність правил регламентованих правил дорожнього руху для персонального електричного транспорту звільняє водії таких транспортних засобів від відповідальності і дають право їздити де завгодно. Якщо велосипедиста можуть оштрафувати за порушення ПДР, то водія електросамоката – немає.

В уряді стурбовані такою свободою для користувачів легкого електротранспорту. Перший заступник голови комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури, автор законопроекту №3032 Юлія Клименко задається питанням: чи можна дозволяти рух електричного транспорту по тротуарах? При цьому вона відзначає, що в більшості українських міст слабо розвинена вело інфраструктура. Також, вона вважає, що відповідальність водіїв легкого електротранспорту повинна бути застрахована.

Більшість представників велосообщества і користувачів персонального електротранспорту підтримують ініціативу уряду ввести правила для руху моноколес, гіроскутерів і ін. Проте, в якому вигляді ці правила будуть прийняті, поки невідомо.

Читайте також  Как в Швеции: украинцам обещают безопасные дороги

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

1 коментар

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.