Головна Новини Чи відповідає заявлений запас ходу електромобіля дійсності: експеримент

Чи відповідає заявлений запас ходу електромобіля дійсності: експеримент

0
71

У Норвегії перевірили запас ходу 21 електромобіля: майже всі моделі на 6% перевищили офіційний пробіг по WLTP.

Норвезька автомобільна федерація (NAF) спільно з журналом Motor.no в черговий раз перевірили запас ходу електромобілів. Цього разу вони протестували 21 електромобіль, і, крім Tesla Model 3 і оновленого Hyundai Kona EV, інші моделі брали участь в заїзді цього року, були новинками.

Цього літа тест запасу ходу проводився в майже ідеальних умовах, як для Норвегії. Суха дорога, ні краплі води, невеликий вітер і всю дорогу температура від 20 до 25 ° C.

Метою тесту було не тільки дізнатися реальний запас ходу електромобілів, а й оцінити, наскільки точним є заявлений діапазон і зарядка по циклу WLTP.

Щоб протестувати всі автомобілі однаково, вони заряджалися до 100% вночі в гаражі, тест-драйв проводився без попереднього підігріву салону і акумулятора.

Всі автомобілі проїхали по одному маршруту в один день, з однаковим стилем водіння і настройками клімат-контролю, до повної зупинки і виключення. Маршрут складався з проїзду по місту, путівцями і шосе зі швидкістю від 60 до 110 км / год. Всі автомобілі повинні перетнути хоча б один гірський перевал. Електромобілі з найбільшим запасом ходу повинні подолати два додаткових гірські перевали.

Майже всі електромобілі перевищили заявлений діапазон WLTP, вказаний виробником в ході літніх випробувань від NAF і Motor.no © nye.naf.no

Читайте також  В Украине могут собирать агрегаты для электромобилей

Згідно з офіційними даними запасу ходу по WLTP, в цьому році модельний ряд тестованих електромобілів становив від 200 км до 610 км. Це означає, що в цьому році NAF і Motor протестували все, від міського автомобіля Honda e до далекобійних Tesla Model 3 і Hyundai Kona Electric.

Кілька довгоочікуваних сімейних кросоверів, таких як Skoda ENYAQ iV і Ford Mustang Mach-e, нарешті, виїхали на норвезькі дороги, і літні випробування цього року показують, що вони демонструють хороший запас ходу і швидкість зарядки.

18 моделей, які брали участь в тесті цього року, перевищили заявлений діапазон WLTP. Це є нормою для літнього випробування, тому як випробування минулого літа також показали, що 28 з 29 моделей перевищили заявлений діапазон.

Згідно з даними річних випробувань від NAF і Motor, моделі електромобілів цього року проїхали в середньому майже на 6% далі заявленого діапазону.

Здивував електричний кросовер BMW iX3 – новинка проїхала 556,2 км, що на 20% або на 106 км більше заявленого пробігу. Тільки три моделі, що брали участь в тестовому заїзді в цьому році проїхали менше – Polestar 2, Citroën ë-C4 і Xpeng G3 проїхали на 3, 5 і 12 кілометрів менше заявленого відповідно.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.