Попит на машини з такими моторами продовжить падати, прогнозує Кобе:
«Я надзвичайно холоднокровно ставлюся до дизелів. П’ять років тому їх частка становила 80%, а в минулому році – менше 50%, через три-чотири роки може опуститися до 15%».
І хоча Вінсент прямо не говорить, що компанія відмовляється від випуску машин з дизельними двигунами, за його словами можна зробити висновок, що Citroen навряд чи стане в майбутньому вкладати кошти в розробку нових моторів на важкому паливі і поступово виведе зі своєї гами дизельні модифікації.
Автовиробники стали поступово відмовлятися від дизельних моторів після скандалу з використанням обхідного софта на автомобілях концерну Volkswagen, що розгорівся в 2015 році. Спеціальне ПЗ в певних режимах занижував викиди шкідливих речовин і дозволяло таким чином вписуватися «брудним» дизельних моторів в строгі екотребованія. Скандал завдала колосальної репутаційний збиток самому поняттю дизельних моторів.
Про намір поступово прибрати з гами дизельні автомобілі раніше заявили такі компанії, як Renault, Hyundai, Nissan, Honda, Volvo.
Дизельні мотори серії Blue HDi об’ємом 1,5-2,0 літра встановлюють на легкові автомобілі Citroen: C4, C5 Aircross, C4 Space Tourer, а також на комерційні моделі.