Повідомляється, що агентство почало розслідування відносно компанії, щоб визначити, чи вплинула погано виконани1 першоквітневий жарт VW про те, що вона змінить свою назву на Voltswagen, на вартість її акцій. Подробиці розслідування на даний момент не розголошуються, хоча компанія підтвердила німецькому виданню, що американське агентство запросило інформацію у дочірньої компанії Volkswagen Group of America (VWoA).
Суєта почалася за кілька днів до 1 квітня, коли компанія «випадково» опублікувала прес-реліз, в якому було оголошено, що вона змінює назву. Днем пізніше, 30 березня, VW змінив свої логотипи, оновив свої соціальні мережі, щоб відобразити нове ім’я, і випустив фактичний прес-реліз про зміну, який включав коментарі президента і генерального директора VWoA Скотта Кіо.
Однак 31 березня VW не приніс вибачень за піар-хід, хоча багатьом не сподобався жарт. Виверт компанії обурила багато новинні агентства, які опублікували зміна назви як факт. Навіть видання speedme.ru стало жертвою жарти разом з читачами. Якщо подивитися на ціну акцій компанії під час фальшивою зміни назви, то можна побачити, що вона виросла на 12,5%.
Цей жарт була сміливим кроком для компанії, яка зосередилася на електрифікації, після того, як вона підірвала довіру споживачів і регулюючих органів в результаті скандалу, що отримав назву «Дізельгейт», який обійшовся компанії в вигляді штрафів в мільярди доларів. VW доклав багато зусиль для створення своєї лінійки електромобілів ID: поставки ID.4 почалися в США в минулому місяці. Зухвала зміна назви могла б спрацювати як жарт, якби VW вчинив інакше.