Колір автомобіля є однією з важливих характеристик при продажу не тільки як нового, але і уживаного. Багато, наприклад, думають, що всі хочуть червону машину і готові доплачувати за неї, але чи так це насправді?
Згідно з дослідженням iSeeCars, справи йдуть трохи інакше. Дослідження охоплює продажу 6 мільйонів автомобілів, вироблених в період 2017-2020 років, що показує їх кращу і гіршу вартість при перепродажі. За основу взято їх колір, і виходить, що речі трохи відрізняються від того, що люди представляють.
Дослідження показує, що жовті автомобілі мають найвищу цінність з усіх кольорів. Середній знос трирічного автомобіля становить 37,6%, а для жовтих автомобілів – всього 20,4%.
Дивно, але на другому місці знаходиться бежевий колір, який також не входить в число найпопулярніших на ринку. Амортизація складає 22,8% за 3 роки, при цьому третю позицію в рейтингу займає помаранчевий, який за той же період втратив 27,1%.
На четвертому місці знаходиться зелений колір – автомобілі втрачають 31,3% від своєї ціни при перепродажі. За ним слідує сірий колір з падінням на 36,4%, а знаменитий червоний знаходиться на 6-му місці з 36,9%.
Що стосується двох найбільш популярних кольорів – білого і чорного, то вони трохи нижче середнього – 38 і 38,4%. Найгірший показник у золотистого кольору – 45,6%. Перед ним йдуть коричневий з 42,1% і пурпурний з 41,2%.
Слід зазначити, що на значення багато в чому впливає автомобільний сегмент. Наприклад, кабріолети зазвичай зберігають найвищі значення при перепродажі, незалежно від кольору. Для пікапів і позашляховиків добре продаються бежевий і сірий кольори, а жовтого немає навіть в списку. Синій колір найбільше підходить для мінівенів.