Незважаючи на всі труднощі, обложений токійський автосалон пережив Велику рецесію, землетрус / цунамі 2011 року в Японії і конкуренцію більших автошоу в сусідньому Китаї.
Але він не зміг протистояти пандемії COVID-19. Однак організатори колишньої автомобільної виставки в Азії змушені були скасувати захід 2021 року і заявили, що в майбутньому виставка буде перейменована в Tokyo Mobility Show.
Коли може бути проведено наступне шоу під гаслом мобільності, питання відкрите. Організатор виставки, Японська асоціація автовиробників, розглядає 2022 або 2023 рік.
Про це рішення оголосив у понеділок Акіо Тойода, президент Toyota, який також є головою JAMA. В останні роки Тойода був одним з головних захисників токійського автосалону, прагнучи заново переосмислити цей захід, залучити більше відвідувачів і відновити його колишню славу.
Але пандемія створила дуже багато перешкод для виставки, яка в останній раз проводилася в 2019 році.
В останні роки автовиставка переживає не найкращі свої часи. Єдиними великими світовими брендами, які брали участь в 2019 році, були Mercedes-Benz, Smart, Renault і Alpine, останні два, мабуть, із солідарності з японськими партнерами французьких брендів, Nissan і Mitsubishi. Відсутність екзотичних іноземних брендів ще більше знизило привабливість виставки.
Але JAMA і Toyoda згуртувалися, щоб повернути заходу колишню славу. Ідея полягала в тому, щоб створити виставку, більше схожу на тематичний парк, ніж на традиційну автомобільну виставку.