Новий трьохрядовий ID.6 буде доступний у версіях ID.6 Crozz і ID.6 X . Серійний випуск моделей буде здійснюватися у співпраці з китайськими компаніями FAW і SAIC . Повідомляється, що кожен їх партнерів Volkswagen буде відповідати за виробництво однієї конкретної модифікації. Примітно, що відрізнятися ID.6 Crozz і ID.6 X будуть лише бамперами оптикою і рядом інших елементів, а ось в технічному плані вони будуть однаковими.
ID.6 Crozz і ID.6 X базуються на глобальній архітектурі MEB від концерну Volkswagen Group , яка також використовується на різних моделях Audi , Skoda . Для установки третього ряду сидінь колісну базу MEB довелося подовжити до 2 965 мм. Дана зміна дозволило зробити новинки з 6 або 7-місцевими салонами. З цієї ж причини ID.6 виявився на 30 см довше соплатформенних моделей.
В якості силової установки буде пропонуватися один або два електродвигуни. Базові модифікації будуть поставлятися з одним електромотором потужністю 177 або 201 к.с. З місця до 100 км / год такий автомобіль буде розганятися за 9,3 і 9,1 секунди відповідно. Двомоторні версії будуть видавати 305 к.с., а до «сотні» будуть прискорюватися за 6,6 секунди. Максимальна швидкість незалежно від версії буде обмежена на позначці 160 км / г.
Покупцям будуть доступні батареї на 58 або 77 кВт * год, які будуть забезпечувати запас ходу в 435 і 590 кілометрів відповідно. Примітно, що дані показники відповідають китайській системі тестування NEDC, а тому, при виході на інші ринки цифри можуть змінитися.
У Швеції провели масштабне дослідження, яке визначило електромобілі з найвитривалішими батареями. Компанія Kvdbil протестувала понад…
У Європі рейтинги безпеки Euro NCAP уже давно стали невід’ємною частиною вибору автомобіля — майже…
Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…
Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…
Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…
Поточне покоління Mazda 3 дебютувало шість років тому і з тих пір майже не зазнавало…
Leave a Comment