Багато компаній розмічають спідометри своїх моделей до 200, а то і 250 і 300 км / г заради економії. Компанії невигідно витрачатися на підготовку різних моделей спідометрів і, в зв’язку з цим вони є універсальними для тихохідних і більш потужних моделей.
Також спідометри розмічають до високих значень і в цілях безпеки. Якщо транспортний засіб укомплектували форсованим мотор. Те при прискоренні до максимуму стрілка спідометра, який розмічений до якихось 180 км / год, як кажуть, «ляже», і водій не зможе оцінювати справжню швидкість руху, що небезпечно. Також не варто забувати про маркетингову частини. Споживачеві набагато приємніше дивитися на цифру 200 чи 240 км / год на приладовому щитку.
Справа також у ергономіці, так як в більшості випадків, коли стрілка приладу підбирається до першої третини розмітки аналогового спідометра, автовласник усвідомлює, що рухається зі швидкістю максимально допустимої для руху в місті, з цієї ж причини значення 90-110 км / г намагаються розміщати на шкалою спідометра ближче до вертикального положення стрілки.
Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…
Автомеханік пояснив чому акумулятор розряджається навіть тоді, коли автомобіль стоїть кілька днів без руху. За…
Британська марка McLaren вже кілька місяців ходить у чутках щодо свого першого кросовера, і тепер…
Subaru вирішила переглянути свою стратегію в галузі автомобілів. Компанія оголосила, що зосередиться на гібридах та…
Названо автомобілі, які пропонують максимальну віддачу за свої гроші, серед них Mazda CX-30, Chevrolet Trax,…
Volkswagen відкликає понад 12 000 гібридних Touareg через серйозну технічну проблему, яка може спричинити перегрів…
Leave a Comment