Tesla пояснила провал незалежних тестів запасу ходу

0
150

У лютому американський автомобільний сайт edmunds.com поділився результатами своїх тестів запасу ходу електромобілів в реальних умовах. І машини Tesla показали себе в ньому не кращим чином. В цілому, вони більш-менш вклалися в паспортні дані, які в США вказуються за методикою EPA, в той час як багато конкурентів значно перевищили офіційні показники. Про це повідомляє профільний портал  insideevs .

Як з’ясувалося, представники Tesla після цього зв’язалися з Edmunds і вказали на помилки в їх незалежному тесті. Крім очевидних похибок, пов’язаних з незначними відмінностями умов випробування кожної машини, вони вказали на одну суттєву обставину.

У тесті Edmunds випробування припинялися, як тільки залишковий запас ходу на дисплеї електромобіля опускався до нуля миль. При цьому машина все ще могла пересуватися своїм ходом. А при тесті по методиці EPA випробування закінчуються тільки коли автомобіль повністю втрачає здатність рухатися.

У Edmunds повторили свій експеримент, взявши три електромобіля Tesla і порівнявши їх з Ford Mustang Mach E і Volkswagen ID.3. І дійсно з’ясувалося, що «Тесли» на «порожній» батареї в цілому проїжджають далі конкурентів.

Так, найгіршим з випробовуваних виявився Ford. Після того, як на його датчику залишкового запасу ходу висвітився нуль, він зміг проїхати 9,3 кілометра зі швидкістю 105 кілометрів на годину і ще 2,4 кілометра в «повзе» режимі до повної розрядки.

А лідером виявилася Tesla Model 3 Long Range. На «нулі» вона ще 35 кілометрів могла підтримувати швидкість в 105 кілометрів на годину і потім ще більше шести кілометрів «повзла» до повної зупинки.

При цьому фахівці Tesla підкреслили, що запас ходу підраховується в їх електромобілях індивідуально, виходячи із зовнішніх умов і стану тягової батареї. Тому розраховувати на те, що машина на «нулі» проїде ще кілька десятків кілометрів точно не варто.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!