Tesla пояснила провал незалежних тестів запасу ходу

0
58

У лютому американський автомобільний сайт edmunds.com поділився результатами своїх тестів запасу ходу електромобілів в реальних умовах. І машини Tesla показали себе в ньому не кращим чином. В цілому, вони більш-менш вклалися в паспортні дані, які в США вказуються за методикою EPA, в той час як багато конкурентів значно перевищили офіційні показники. Про це повідомляє профільний портал  insideevs .

Як з’ясувалося, представники Tesla після цього зв’язалися з Edmunds і вказали на помилки в їх незалежному тесті. Крім очевидних похибок, пов’язаних з незначними відмінностями умов випробування кожної машини, вони вказали на одну суттєву обставину.

У тесті Edmunds випробування припинялися, як тільки залишковий запас ходу на дисплеї електромобіля опускався до нуля миль. При цьому машина все ще могла пересуватися своїм ходом. А при тесті по методиці EPA випробування закінчуються тільки коли автомобіль повністю втрачає здатність рухатися.

У Edmunds повторили свій експеримент, взявши три електромобіля Tesla і порівнявши їх з Ford Mustang Mach E і Volkswagen ID.3. І дійсно з’ясувалося, що «Тесли» на «порожній» батареї в цілому проїжджають далі конкурентів.

Так, найгіршим з випробовуваних виявився Ford. Після того, як на його датчику залишкового запасу ходу висвітився нуль, він зміг проїхати 9,3 кілометра зі швидкістю 105 кілометрів на годину і ще 2,4 кілометра в «повзе» режимі до повної розрядки.

А лідером виявилася Tesla Model 3 Long Range. На «нулі» вона ще 35 кілометрів могла підтримувати швидкість в 105 кілометрів на годину і потім ще більше шести кілометрів «повзла» до повної зупинки.

При цьому фахівці Tesla підкреслили, що запас ходу підраховується в їх електромобілях індивідуально, виходячи із зовнішніх умов і стану тягової батареї. Тому розраховувати на те, що машина на «нулі» проїде ще кілька десятків кілометрів точно не варто.

Читайте також  SEAT готує два нових електрокара до 2025 року

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.