Новини

Український автопарк найстаріший в Європі

Share

За інформацією AUTO-Consulting, станом на початок 2021 року середній вік легкових автомобілів в Україні становить 22,7 років. З таким показником український автопарк – найстаріший в Європі. Для порівняння, середній показник по ЄС для легкових автомобілів складає 10,8 років.

Серед лідерів – в 2019 році у Великобританії середній вік автопарку склав 8 років, у Франції – 9, в Німеччині – 9,5 років. У Нідерландах і Італії – вік в діапазоні 10-11 років.

Абсолютний чемпіон Європи з результатом 6,4 року – Люксембург. Аутсайдер – Литва (16,9), хоча за неофіційними відомостями в Болгарії ситуація не краща.

Середній вік легкових автомобілів в Росії сьогодні 13,6 років. Близько показники в Португалії (12,9 року) і Польщі (13,9), трохи вище показник в Чехії (14,8) і Греції (15,7). У Молдові вік автопарку також менше, ніж в Україні.

За розрахунками AUTO-Consulting, український автопарк старіє вже 6-й рік поспіль. Мінімальний показник середнього віку легкових автомобілів в парку був на початку 2009 року – 17,7 років. А 10 років тому – на початку 2011 року – вік автопарку становив 18,7 років. Тобто за 10 років український парк легкових автомобілів постарів на 4 роки.

Відзначимо, що за попередні 10 років Європейський автопарк також постарів – але значно менше – на рік-півтора.

Шкода від старіння автопарку очевидний. Середній вік машин прямо впливає не тільки на екологію, а й на безпеку руху: у нових моделей більш продумані з точки зору пасивної безпеки кузова і досконалі електронні асистенти, та й подушок безпеки чисельно більше.

А чи є від старіння користь? При бажанні можна знайти і її. Віковий автопарк збільшує затребуваність різних майстерень, СТО, розборок і магазинів запчастин, що, теоретично, веде до зростання їх доходів. Втіха слабке, але іншого поки немає.

За оцінками фахівців, український автопарк і далі продовжить старіти, тому що левова частка імпорту – це старі автомобілі віком 5-15 років, а частка нових автомобілів в структурі імпорту за 2020 рік склав всього 20,5%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Компанія Toyota планує відродження моделі Starlet у вигляді GR-версії

Toyota Gazoo Racing активно займається поповненням свого асортименту і останні новини з Японії говорять про…

30.04.2024

Екс-ведучий Top Gear дав прогноз про майбутнє бензинових та дизельних автомобілів

Багато хто впевнений, що майбутнє на 100% пов'язане з електромобілями і в ньому не залишиться…

30.04.2024

Xiaomi випустила 10 тисяч електромобілів SU7 лише за місяць

Компанія Xiaomi оголосила про випуск 10-тисячного екземпляра електроседана SU7. Як повідомила сама компанія в соцмережі…

30.04.2024

Volkswagen провів анонс цін на оновлену лінійку Golf

Новий Volkswagen Golf , який був представлений на початку цього року, вже доступний для покупців…

30.04.2024

ТОП-10 звуків несправної машини

Якщо машина видає нехарактерні для нормальної роботи авто звуки – це означає, що є несправність.…

30.04.2024

Відбувся офіційний дебют оновленого Mercedes-Benz S-Class 2025 року

Mercedes-Benz вніс мінімальні зміни у зовнішній вигляд і значно збагатив внутрішнє оснащення свого флагмана S-Class…

30.04.2024