Новини

Український автопарк найстаріший в Європі

Share

За інформацією AUTO-Consulting, станом на початок 2021 року середній вік легкових автомобілів в Україні становить 22,7 років. З таким показником український автопарк – найстаріший в Європі. Для порівняння, середній показник по ЄС для легкових автомобілів складає 10,8 років.

Серед лідерів – в 2019 році у Великобританії середній вік автопарку склав 8 років, у Франції – 9, в Німеччині – 9,5 років. У Нідерландах і Італії – вік в діапазоні 10-11 років.

Абсолютний чемпіон Європи з результатом 6,4 року – Люксембург. Аутсайдер – Литва (16,9), хоча за неофіційними відомостями в Болгарії ситуація не краща.

Середній вік легкових автомобілів в Росії сьогодні 13,6 років. Близько показники в Португалії (12,9 року) і Польщі (13,9), трохи вище показник в Чехії (14,8) і Греції (15,7). У Молдові вік автопарку також менше, ніж в Україні.

За розрахунками AUTO-Consulting, український автопарк старіє вже 6-й рік поспіль. Мінімальний показник середнього віку легкових автомобілів в парку був на початку 2009 року – 17,7 років. А 10 років тому – на початку 2011 року – вік автопарку становив 18,7 років. Тобто за 10 років український парк легкових автомобілів постарів на 4 роки.

Відзначимо, що за попередні 10 років Європейський автопарк також постарів – але значно менше – на рік-півтора.

Шкода від старіння автопарку очевидний. Середній вік машин прямо впливає не тільки на екологію, а й на безпеку руху: у нових моделей більш продумані з точки зору пасивної безпеки кузова і досконалі електронні асистенти, та й подушок безпеки чисельно більше.

А чи є від старіння користь? При бажанні можна знайти і її. Віковий автопарк збільшує затребуваність різних майстерень, СТО, розборок і магазинів запчастин, що, теоретично, веде до зростання їх доходів. Втіха слабке, але іншого поки немає.

За оцінками фахівців, український автопарк і далі продовжить старіти, тому що левова частка імпорту – це старі автомобілі віком 5-15 років, а частка нових автомобілів в структурі імпорту за 2020 рік склав всього 20,5%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Небезпечні автотовари: які аксесуари краще не тримати в машині

Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…

18.01.2025

Як швидко відігріти замерзлий бачок: корисні поради для водіїв взимку

При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…

18.01.2025

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025

KIA розпочала тести свого нового електрофургона (ФОТО)

Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…

18.01.2025

Mercedes-AMG втрачає шанувальників V8 під час переходу на електромобілі

Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…

18.01.2025