Hyundai офіційно представила новий електрокроссовер Hyundai Ioniq 5 (ФОТО, ВІДЕО)

Електричний позашляховик має масивну колісну базу, що забезпечує вражаючий просторий салон.

0
403

Сьогодні нарешті відбувся офіційний дебют серійного Ioniq 5. Це не маленький хетчбек з двигунами Mitsubishi, який продавався з перших днів існування корейського бренду. Перед нами постав середньорозмірний позашляховик, розроблений з нуля як електромобіль, який є серійним втіленням концепт-кара 45 Concept з Франкфуртського автосалону 2019 року. Разом з ним дебютувала і платформа E-GMP, створена спеціально для електромобілів. 

Hyundai Ioniq 5 в значній мірі зберіг дизайн концепту, прийнявши той же незграбний вигляд з різкими лініями і крихітними виступами. Висувні дверні ручки надають йому гладкості, що додатково підкреслюється використанням камер замість звичайних бічних дзеркал. Камери поки не можна використовувати в багатьох країнах, тому на більшості офіційних зображень електромобіль показаний з традиційними скляними дзеркалами.

Ці 20-дюймові легкосплавні диски з аерооптімізірованнимі колесами є найбільшими, коли-небудь встановленими Hyundai на електромобіль, і схожі на диски концепт-кара. Спереду і ззаду прямокутні піксельні світлодіодні ліхтарі також нагадують шоу-кар, представлений на виставці IAA майже два роки тому. Як і у випадку з іншими недавніми електромобілями, для додаткового зручності з обох сторін автомобіля є порти для зарядки. Новий Ioniq 5 має довжину 4635 міліметрів, і значна частина його розмірів забезпечена масивною колісною базою, що тягнеться на щедрі 3000 мм. Середньорозмірний позашляховик має ширину 1890 мм і висоту 1605 мм, при цьому Hyundai стверджує, що це забезпечує комфорт автомобіля з сегмента вище.

Говорячи про інтер’єр, в ньому використовуються всі переваги спеціальної платформи для електромобілів, завдяки чому підлогу повністю плоский. Така компоновка дозволяє підійти до проектування з різних сторін – вона дозволила інженерам розробити висувну передню центральну консоль, яка може зрушуватися назад на цілих 140 мм, що може виявитися корисним на вузькому паркувальному місці, оскільки водій зможе без зусиль вийти з автомобіля через пасажирські двері і навпаки . На приладовій панелі переважає пара 12-дюймових екранів – один для показань приладів, а інший виступає в якості інформаційно-розважальної системи – обидва розміщені в єдиному блоці, як у Mercedes-Benz. Говорячи про преміальному бренд з трехконечной зіркою, Ioniq 5 також має селектор передач, встановлений на важелі за рульовим колесом, а також проекційний дисплей з підтримкою доповненої реальності.

Ще одна цікава особливість, яку варто згадати, – це доступні сонячні панелі на даху, яка дозволить підвищити ефективність за рахунок збору сонячної енергії і передачі її на акумулятор для збільшення запасу ходу. Сама дах робить інтер’єр ще більш просторим, ніж він є, за рахунок використання однієї великої скляної панелі без будь-яких стійок.

Покупці зможуть вибирати з акумуляторів ємністю 58 кВт / год або 72,6 кВт / год. Базова модель має один електродвигун, встановлений ззаду, але за доплату доступна версія з двома електромоторами і реалізованої через них системою повного приводу. Незалежно від конфігурації, всі вони розвивають максимальну швидкість 185 км / ч. При цьому базова версія Ioniq 5 пропонує 168 к.с. потужності і 350 Нм крутного моменту, що забезпечує розгін до 100 км / год за 8,5 секунди. Повнопривідна конфігурація поєднує задній електромотор потужністю 161 л.с.і 350 Нм, що працює разом з переднім двигуном потужністю 71 к.с. і 255 Нм. У цьому виконанні час розгону знижується до 6,1 секунди, а сумарна потужність становить 232 к.с. і 605 Нм.

Новий електромобіль Hyundai може також бути оснащений акумулятором більшого розміру і єдиною силовою установкою на задній осі, і в цьому випадку електродвигун видає 215 к.с. і 350 Нм, а спринт здійснюється за 7,4 секунди. Найпотужнішим і швидким з модифікацій є Ioniq 5 із збільшеним запасом ходу і повним приводом, що пропонує 208 к.с. і 350 Нм від заднього двигуна і 94 к.с. і 255 Нм від переднього, що дозволяє розігнатися до 100 км / год за 5,2 секунди. Сумарна потужність становить 302 к.с. і 605 Нм.

Акумулятор можна зарядити за 10% до 80% за 18 хвилин завдяки можливості зарядки 800 В за допомогою зарядного пристрою на 350 кВт. Всього п’яти хвилин заряду буде досить для подальшого подолання 100 кілометрів шляху. За оцінками Hyundai, заднеприводная версія з більшою батареєю розрахована на пробіг близько 480 кілометрів, оскільки остаточні цифри ще не визначені.

Одна цікава особливість – можливість використовувати Ioniq 5 для зарядки електричного обладнання за допомогою вбудованої функції V2L (Vehicle to Load). Електрокар може подавати до 3,6 кВт потужності через порт, встановлений під задніми сидіннями, а також через інший порт, встановлений зовні, причому останній працює, навіть якщо автомобіль вимкнений.

Ioniq 5 з’явиться в продажу вже в цьому році з дев’ятьма кольорами кузова (п’ять з яких є ексклюзивними для цієї моделі) і чотирма відтінками інтер’єру. Це перша модель недавно сформованого суббренда Ioniq. У 2022 року модельний ряд виросте і в нього увійдуть Ioniq 6, який стане серійним втіленням концепту Prophecy. Більший позашляховик під назвою Ioniq 7 повинен з’явитися на початку 2024 року.

Читайте також  МАЗ може покинути автомобільний ринок України

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.