Сьогодні нарешті відбувся офіційний дебют серійного Ioniq 5. Це не маленький хетчбек з двигунами Mitsubishi, який продавався з перших днів існування корейського бренду. Перед нами постав середньорозмірний позашляховик, розроблений з нуля як електромобіль, який є серійним втіленням концепт-кара 45 Concept з Франкфуртського автосалону 2019 року. Разом з ним дебютувала і платформа E-GMP, створена спеціально для електромобілів.
Hyundai Ioniq 5 в значній мірі зберіг дизайн концепту, прийнявши той же незграбний вигляд з різкими лініями і крихітними виступами. Висувні дверні ручки надають йому гладкості, що додатково підкреслюється використанням камер замість звичайних бічних дзеркал. Камери поки не можна використовувати в багатьох країнах, тому на більшості офіційних зображень електромобіль показаний з традиційними скляними дзеркалами.
Ці 20-дюймові легкосплавні диски з аерооптімізірованнимі колесами є найбільшими, коли-небудь встановленими Hyundai на електромобіль, і схожі на диски концепт-кара. Спереду і ззаду прямокутні піксельні світлодіодні ліхтарі також нагадують шоу-кар, представлений на виставці IAA майже два роки тому. Як і у випадку з іншими недавніми електромобілями, для додаткового зручності з обох сторін автомобіля є порти для зарядки. Новий Ioniq 5 має довжину 4635 міліметрів, і значна частина його розмірів забезпечена масивною колісною базою, що тягнеться на щедрі 3000 мм. Середньорозмірний позашляховик має ширину 1890 мм і висоту 1605 мм, при цьому Hyundai стверджує, що це забезпечує комфорт автомобіля з сегмента вище.
Говорячи про інтер’єр, в ньому використовуються всі переваги спеціальної платформи для електромобілів, завдяки чому підлогу повністю плоский. Така компоновка дозволяє підійти до проектування з різних сторін – вона дозволила інженерам розробити висувну передню центральну консоль, яка може зрушуватися назад на цілих 140 мм, що може виявитися корисним на вузькому паркувальному місці, оскільки водій зможе без зусиль вийти з автомобіля через пасажирські двері і навпаки . На приладовій панелі переважає пара 12-дюймових екранів – один для показань приладів, а інший виступає в якості інформаційно-розважальної системи – обидва розміщені в єдиному блоці, як у Mercedes-Benz. Говорячи про преміальному бренд з трехконечной зіркою, Ioniq 5 також має селектор передач, встановлений на важелі за рульовим колесом, а також проекційний дисплей з підтримкою доповненої реальності.
Ще одна цікава особливість, яку варто згадати, – це доступні сонячні панелі на даху, яка дозволить підвищити ефективність за рахунок збору сонячної енергії і передачі її на акумулятор для збільшення запасу ходу. Сама дах робить інтер’єр ще більш просторим, ніж він є, за рахунок використання однієї великої скляної панелі без будь-яких стійок.
Покупці зможуть вибирати з акумуляторів ємністю 58 кВт / год або 72,6 кВт / год. Базова модель має один електродвигун, встановлений ззаду, але за доплату доступна версія з двома електромоторами і реалізованої через них системою повного приводу. Незалежно від конфігурації, всі вони розвивають максимальну швидкість 185 км / ч. При цьому базова версія Ioniq 5 пропонує 168 к.с. потужності і 350 Нм крутного моменту, що забезпечує розгін до 100 км / год за 8,5 секунди. Повнопривідна конфігурація поєднує задній електромотор потужністю 161 л.с.і 350 Нм, що працює разом з переднім двигуном потужністю 71 к.с. і 255 Нм. У цьому виконанні час розгону знижується до 6,1 секунди, а сумарна потужність становить 232 к.с. і 605 Нм.
Новий електромобіль Hyundai може також бути оснащений акумулятором більшого розміру і єдиною силовою установкою на задній осі, і в цьому випадку електродвигун видає 215 к.с. і 350 Нм, а спринт здійснюється за 7,4 секунди. Найпотужнішим і швидким з модифікацій є Ioniq 5 із збільшеним запасом ходу і повним приводом, що пропонує 208 к.с. і 350 Нм від заднього двигуна і 94 к.с. і 255 Нм від переднього, що дозволяє розігнатися до 100 км / год за 5,2 секунди. Сумарна потужність становить 302 к.с. і 605 Нм.
Акумулятор можна зарядити за 10% до 80% за 18 хвилин завдяки можливості зарядки 800 В за допомогою зарядного пристрою на 350 кВт. Всього п’яти хвилин заряду буде досить для подальшого подолання 100 кілометрів шляху. За оцінками Hyundai, заднеприводная версія з більшою батареєю розрахована на пробіг близько 480 кілометрів, оскільки остаточні цифри ще не визначені.
Одна цікава особливість – можливість використовувати Ioniq 5 для зарядки електричного обладнання за допомогою вбудованої функції V2L (Vehicle to Load). Електрокар може подавати до 3,6 кВт потужності через порт, встановлений під задніми сидіннями, а також через інший порт, встановлений зовні, причому останній працює, навіть якщо автомобіль вимкнений.
Ioniq 5 з’явиться в продажу вже в цьому році з дев’ятьма кольорами кузова (п’ять з яких є ексклюзивними для цієї моделі) і чотирма відтінками інтер’єру. Це перша модель недавно сформованого суббренда Ioniq. У 2022 року модельний ряд виросте і в нього увійдуть Ioniq 6, який стане серійним втіленням концепту Prophecy. Більший позашляховик під назвою Ioniq 7 повинен з’явитися на початку 2024 року.