Потужний бензиновий двигун подолає розрив між стандартним Tiguan і прийдешньою 316-сильною моделлю Tiguan R.
Лінійка Volkswagen Tiguan у верхній частині поповнилася двома новими бензиновими варіантами. 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом тепер доступний з потужністю 187 к.с. і 320 Нм або з 242 к.с. і 370 Нм, які двигун видає в «зарядженому» хетчбеку Golf GTI. Минулого місяця така ж опція була представлена в Seat Tarraco, іспанською «брата» Tiguan.
Більш потужний варіант скорочує розрив між «зарядженим» Tiguan R і стандартної лінійкою Tiguan, зменшуючи час розгону до 100 км / год до 6,0 секунд і збільшуючи максимальну швидкість до 230 км / ч. 187-сильний варіант розганяється до першої сотні за 7,4 секунди і досягає максимальної швидкості 214 км / ч. Він доступний в топових комплектаціях Elegance і R-Line, в той час як опція потужністю 242 к.с. є ексклюзивною для спортивної обробки R-Line.
Остання є найшвидшою і найпотужнішою версією Tiguan у продажу, до тих пір, поки в найближчими місяцями не з’явиться модель R потужністю 316 к.с. Очікується, що новий Tiguan R, здатний розганятися до 100 км / год за 4,9 секунди і оснащений новою системою повного приводу з вектором крутного моменту буде конкурувати з BMW X2 M35i і Audi SQ2.
«Цей потужний дует бензинових двигунів робить Tiguan ще більш потужними, ніж будь-коли, – пропонуючи простір, потужність, якість, гнучкість і стійкість повного приводу 4Motion на дорозі (або бездоріжжя). Збільшення числа покупців, які обирають найбільш продаваний позашляховик Volkswagen, також є великим стимулом », – сказала менеджер по продукції Tiguan в Volkswagen UK Ханна Доерті.