Практично на кожному автомобільному ринку по всій планеті існують свої лідери або аутсайдери. Якщо міркувати про другий випадок, то такі автомобілі можна взагалі не зустрічати на дорогах в різних куточках нашої планети. Практично на будь-якому ринку є такі моделі, про які більшість могла не чути і не бачити їх, так як річні продажі не перевищували 10-20 автомобілів на всю країну. На нашому є такі моделі, які мають або мали дуже малий попит і багато про них навіть і не знають.
Найчастіше це відноситься до китайських виробників, але і іноді зустрічаються модель від дуже відомих марок, які взагалі не сподобалися покупцям. У цій статті ми підібрали для вас шість автомобілів, які на нашому ринку нікому не потрібні і їх намагаються обходити стороною.
І почнемо з американця, який дуже мало цікавить людей в Україні. Велика проблема полягає в ціні, яка вийшла аж надто великою. Плюс до цього всього у нього буде лише механічна коробка передач. Ще дорожче пропонують варіатор і знову передній привід.
Так само автомобіль багатьом не подобається зовні. Передня частина викликає досить спірні почуття. Круглі і великі передні ліхтарі з обрубаної передньою частиною. Бічна частина теж виглядає досить безглуздо через невелику передній частині і злегка незвичайних форм. Задня частина не приваблює велику частину з-за квадратних фар. Сам по собі автомобілю цього покоління проводиться з 2014 року і за фактом сильно то не змінився.
Китайські виробники на нашому ринку в останні кілька років дуже сильно почали процвітати. Щороку до нас заводять досить багато моделей від різних китайських виробників, але не завжди вони стають популярними. Є звичайно і такі моделі, які щомісяця примудряються продавати біля 1000 своїх автомобілів, але таких марок одиниці.
Марка Chery в принципі ще на початку двохтисячних років дуже сильно зіпсувала собі репутацію і до цього дня не може завоювати довіру на нашому ринку. Якщо говорити саме про Tiggo 5, то з нею в принципі все дуже навіть зрозуміло. Автомобіль вже не схожий на новий і тим більше сучасний. Зараз всі його старші брати вже оновилися і виглядають максимально сучасно і привабливо. Старий і не актуальний дизайн, слабке оснащення і досить простенький інтер’єр салону. Так само у нього трохи завищена ціна.
Ще один американець, який не сподобався багатьом фанатом цієї марки. Зараз у нас продається п’яте покоління цієї моделі, яке з’явилася у нас в середині 2014 році. На той момент багатьом здавалося, що вони зробили щось понад природне і незвичайне, так як вони вирішили відмовити від первісного образу даного кросовера і піднесли його в іншому вигляді. Він став більше схожий на кросовер, а не на брутальний і солідний позашляховик, яким він був в третьому і четвертому поколінні.
Так само ситуацію досить сильно підкосило п’яте покоління, коли тільки з’явилася. Нова зовнішність викликала у всіх негативні емоції. Замість звичних круглих фар йому дісталися дуже вузькі і витягнуті передні ліхтарі, які розмістили досить високо і безглуздо. Вони звичайно в 2017 році зробили рестайлінг і оновили дизайн, який став трохи кращий і симпатичніший, але вже ніхто не хотів його брати, так як з’явилися інші конкуренти на нашому ринку.
Почати можна з того, що кросовер, хоч і за габаритами і зовнішнім виглядом цього не скажеш. Так само він має досить симпатичний дизайн. Ну найголовніше, це ціна, яка приваблювала багатьох.
У нього так само досить велика конкуренція. Багато питанням було за якістю складання, яке залишає бажати кращого. Так само автомобіль через 1-2 роки починати іржавіти і робить це досить швидко. Крім цього було дуже багато випадків, коли люди купували новий автомобілю в салоні, а через 2-3 тижні у них заклинював замок водійських дверей і вона просто не відкривалася. Або не працювала ручка відкривання багажника, виходила з ладу аудіосистема і так далі.
Ну і на останок вирішили поставити Opel Grandland X, який в минулому році ще з двома моделями повернувся на наш ринок. Нова модель кроссовера вийшла досить симпатичною і сучасною, але ось тільки занадто велика вартість і велика конкуренція на нашому ринку зробили свою справу.
Вони пропонують свій кросовер від 649 000 грн. За ці гроші вам доступний 1.6 літровий турбомотор на 150 коней, автоматична коробка передач і всього лише передній привід. Повного приводу на нашому ринку немає і навряд-чи буде.
Погодьтеся, що трохи дивна витівка купувати собі кросовер від 600 тис гривень на переднім приводі і слабкому моторі. Крім цього він не німець, а француз. Німецька компанія Opel належить концерну PSA. Тобто дану модель роблять на платформі французів. Загалом дуже заплутана ситуація з цим кросовером.
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…
Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…
Leave a Comment