Практично на кожному автомобільному ринку по всій планеті існують свої лідери або аутсайдери. Якщо міркувати про другий випадок, то такі автомобілі можна взагалі не зустрічати на дорогах в різних куточках нашої планети. Практично на будь-якому ринку є такі моделі, про які більшість могла не чути і не бачити їх, так як річні продажі не перевищували 10-20 автомобілів на всю країну. На нашому є такі моделі, які мають або мали дуже малий попит і багато про них навіть і не знають.
Найчастіше це відноситься до китайських виробників, але і іноді зустрічаються модель від дуже відомих марок, які взагалі не сподобалися покупцям. У цій статті ми підібрали для вас шість автомобілів, які на нашому ринку нікому не потрібні і їх намагаються обходити стороною.
І почнемо з американця, який дуже мало цікавить людей в Україні. Велика проблема полягає в ціні, яка вийшла аж надто великою. Плюс до цього всього у нього буде лише механічна коробка передач. Ще дорожче пропонують варіатор і знову передній привід.
Так само автомобіль багатьом не подобається зовні. Передня частина викликає досить спірні почуття. Круглі і великі передні ліхтарі з обрубаної передньою частиною. Бічна частина теж виглядає досить безглуздо через невелику передній частині і злегка незвичайних форм. Задня частина не приваблює велику частину з-за квадратних фар. Сам по собі автомобілю цього покоління проводиться з 2014 року і за фактом сильно то не змінився.
Китайські виробники на нашому ринку в останні кілька років дуже сильно почали процвітати. Щороку до нас заводять досить багато моделей від різних китайських виробників, але не завжди вони стають популярними. Є звичайно і такі моделі, які щомісяця примудряються продавати біля 1000 своїх автомобілів, але таких марок одиниці.
Марка Chery в принципі ще на початку двохтисячних років дуже сильно зіпсувала собі репутацію і до цього дня не може завоювати довіру на нашому ринку. Якщо говорити саме про Tiggo 5, то з нею в принципі все дуже навіть зрозуміло. Автомобіль вже не схожий на новий і тим більше сучасний. Зараз всі його старші брати вже оновилися і виглядають максимально сучасно і привабливо. Старий і не актуальний дизайн, слабке оснащення і досить простенький інтер’єр салону. Так само у нього трохи завищена ціна.
Ще один американець, який не сподобався багатьом фанатом цієї марки. Зараз у нас продається п’яте покоління цієї моделі, яке з’явилася у нас в середині 2014 році. На той момент багатьом здавалося, що вони зробили щось понад природне і незвичайне, так як вони вирішили відмовити від первісного образу даного кросовера і піднесли його в іншому вигляді. Він став більше схожий на кросовер, а не на брутальний і солідний позашляховик, яким він був в третьому і четвертому поколінні.
Так само ситуацію досить сильно підкосило п’яте покоління, коли тільки з’явилася. Нова зовнішність викликала у всіх негативні емоції. Замість звичних круглих фар йому дісталися дуже вузькі і витягнуті передні ліхтарі, які розмістили досить високо і безглуздо. Вони звичайно в 2017 році зробили рестайлінг і оновили дизайн, який став трохи кращий і симпатичніший, але вже ніхто не хотів його брати, так як з’явилися інші конкуренти на нашому ринку.
Почати можна з того, що кросовер, хоч і за габаритами і зовнішнім виглядом цього не скажеш. Так само він має досить симпатичний дизайн. Ну найголовніше, це ціна, яка приваблювала багатьох.
У нього так само досить велика конкуренція. Багато питанням було за якістю складання, яке залишає бажати кращого. Так само автомобіль через 1-2 роки починати іржавіти і робить це досить швидко. Крім цього було дуже багато випадків, коли люди купували новий автомобілю в салоні, а через 2-3 тижні у них заклинював замок водійських дверей і вона просто не відкривалася. Або не працювала ручка відкривання багажника, виходила з ладу аудіосистема і так далі.
Ну і на останок вирішили поставити Opel Grandland X, який в минулому році ще з двома моделями повернувся на наш ринок. Нова модель кроссовера вийшла досить симпатичною і сучасною, але ось тільки занадто велика вартість і велика конкуренція на нашому ринку зробили свою справу.
Вони пропонують свій кросовер від 649 000 грн. За ці гроші вам доступний 1.6 літровий турбомотор на 150 коней, автоматична коробка передач і всього лише передній привід. Повного приводу на нашому ринку немає і навряд-чи буде.
Погодьтеся, що трохи дивна витівка купувати собі кросовер від 600 тис гривень на переднім приводі і слабкому моторі. Крім цього він не німець, а француз. Німецька компанія Opel належить концерну PSA. Тобто дану модель роблять на платформі французів. Загалом дуже заплутана ситуація з цим кросовером.
Mazda представила в Європі свою першу повністю електричну модель середнього класу Mazda 6e. Вартість базової…
Перевищення швидкості — це одне з найпоширеніших порушень, через яке водії часто потрапляють під увагу…
Безпека на дорозі – це, як на мене, передусім увага і дисципліна. Скільки б у…
Американська компанія Tesla змушена відправити на діагностику та ремонт 239 тис. своїх автомобілів. На всіх…
Покоління Z, або зумери, точно не такі, як їхні попередники, коли справа доходить до вибору…
Зимовий одяг за кермом може становити небезпеку, попереджають експерти. щільного контакту з тілом ремінь виявляється…
Leave a Comment