Організатори ведучого автосалону Німеччини, IAA, планують проводити заходи в онлайн-форматі і реальному світі, оскільки автомобільна виставка продовжує боротися за залучення іноземних автовиробників в умовах пандемії COVID-19. Німецькі автовиробники Volkswagen Group, BMW і Daimler візьмуть участь у виставці, яка пройде в Мюнхені з 7 по 12 вересня.
Франкфурт був містом-організатором IAA майже 70 років, але VDA вибрало Мюнхен для проведення заходу в цьому році.
Поки що тільки дещо не німецьких автовиробників, включаючи Ford, Hyundai і китайські бренди, заявили про свою участь. Інші великі автомобільні компанії, включаючи Toyota, Renault і Stellantis, в яку входять PSA Group і її німецький бренд Opel, а також Fiat Chrysler, не заявили про свою присутність.
Це означає, що час на те, щоб зробити це шоу дійсно міжнародною подією зі світовим ім’ям, залишається обмаль. Організатори будуть приділяти більше уваги цифровий діяльності на той випадок, якщо у вересні поїздки все ще будуть перервані заходами по боротьбі з коронавірусів.
«Ми плануємо це як гібридний захід – частково цифровий, частково фізичний з відповідними заходами профілактики коронавірусу», – сказав Тобіас Гробер з Messe Muenchen, який управляє виставковим центром Мюнхена в риємо, де буде проходити виставка.
Автомобільна асоціація Німеччини, VDA, яка організовує шоу, вважає, що гібридний захід може мати переваги. Віртуальні заходи підвищать охоплення виставки і «зроблять її більш привабливою для експонентів і відвідувачів», – сказав глава відділу комунікацій VDA Лутц Мейер.