Головна Новини В Україні обвалився попит на ГБО: чому автомобілісти не поспішають переходити на...

В Україні обвалився попит на ГБО: чому автомобілісти не поспішають переходити на газ

На легковика з газобалонною установкою припала п'ята частина вторинного ринку.

1
1998

У минулому році зафіксовано 28,1 тис. офіційних перереєстрацій авто з газобалонним обладнанням (ГБО). Тоді як в 2019-му стільки було приблизно за 2,5-3 місяці. Такий спад обумовлений зміною процедури “легалізації” ГБО, яка передбачає внесення інформації в техпаспорт за додаткову оплату, повідомили в Auto.ria.

Всього на вторинному ринку вдалося нарахувати 237,6 тис. легковиків з ГБО. На такі авто довелося 20,3% від загальної кількості, що трохи поступається “дизелів”, на які припадає 27,9%.

У двадцятку найбільш популярних легковиків, які переоснащували в 2020-м, увійшли такі моделі:

  1. Daewoo Lanos / Sens – 21 606 од.
  2. ВАЗ 2109/99 – 8454 од.
  3. Skoda Octavia – 7169 од.
  4. Chevrolet Aveo – 6744 од.
  5. Volkswagen Passat – 5715 од.
  6. Toyota Camry – 4636 од.
  7. Chevrolet Lacetti – 4571 од.
  8. ВАЗ 2110 – 3801 од.
  9. ВАЗ 2107 – 3647 од.
  10. Renault / Dacia Logan – 3615 од.
  11. Mitsubishi Lancer – 3515 од.
  12. Skoda Fabia – 3404 од.
  13. Mitsubishi Outlander – 3241 од.
  14. Opel Astra – 2810 од.
  15. Opel Vectra – 2794 од.
  16. Volkswagen Golf – 2781 од.
  17. ВАЗ 2106 – 2555 од.
  18. Hyundai Tucson – 2508 од.
  19. Nissan Rogue – 2294 од.
  20. Renault Megane – 2229 од.
Читайте також  Нові Tesla Model S і X навчили самостійно вмикати задню передачу