Офіційна прем’єра рестайлінгового Hyundai Santa Fe відбулася влітку 2020 року. Автомобіль тоді змінив платформу і оновив моторну гамму. Однак після виходу нового Kia Sorento кросовер Hyundai Santa Fe четвертої генерації позбувся свого «трону» в Південній Кореї, оскільки його продажі різко скоротилися.
Згідно з даними місцевих аналітиків, за результатами 2020 року на домашньому ринку було продано 57 578 кросоверів Hyundai Santa Fe, в той час як Sorento – близько 77 тисяч.
Навіть Hyundai Palisade, вартість якого значно перевищує вартість Santa Fe, розійшовся тиражем в 64 791 примірник. З іншого боку Santa Fe «піджимає» новий Hyundai Tucson, який на відміну від «старшого брата» вже обзавівся плагін-гібридною версією, а це означає, що при його покупці діють податкові пільги. Кросовер Hyundai Santa Fe PHEV повинен дебютувати в цьому році.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment