Офіційна прем’єра рестайлінгового Hyundai Santa Fe відбулася влітку 2020 року. Автомобіль тоді змінив платформу і оновив моторну гамму. Однак після виходу нового Kia Sorento кросовер Hyundai Santa Fe четвертої генерації позбувся свого «трону» в Південній Кореї, оскільки його продажі різко скоротилися.
Згідно з даними місцевих аналітиків, за результатами 2020 року на домашньому ринку було продано 57 578 кросоверів Hyundai Santa Fe, в той час як Sorento – близько 77 тисяч.
Навіть Hyundai Palisade, вартість якого значно перевищує вартість Santa Fe, розійшовся тиражем в 64 791 примірник. З іншого боку Santa Fe «піджимає» новий Hyundai Tucson, який на відміну від «старшого брата» вже обзавівся плагін-гібридною версією, а це означає, що при його покупці діють податкові пільги. Кросовер Hyundai Santa Fe PHEV повинен дебютувати в цьому році.
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
Leave a Comment