Офіційна прем’єра рестайлінгового Hyundai Santa Fe відбулася влітку 2020 року. Автомобіль тоді змінив платформу і оновив моторну гамму. Однак після виходу нового Kia Sorento кросовер Hyundai Santa Fe четвертої генерації позбувся свого «трону» в Південній Кореї, оскільки його продажі різко скоротилися.
Згідно з даними місцевих аналітиків, за результатами 2020 року на домашньому ринку було продано 57 578 кросоверів Hyundai Santa Fe, в той час як Sorento – близько 77 тисяч.
Навіть Hyundai Palisade, вартість якого значно перевищує вартість Santa Fe, розійшовся тиражем в 64 791 примірник. З іншого боку Santa Fe «піджимає» новий Hyundai Tucson, який на відміну від «старшого брата» вже обзавівся плагін-гібридною версією, а це означає, що при його покупці діють податкові пільги. Кросовер Hyundai Santa Fe PHEV повинен дебютувати в цьому році.
Прототип побудований на новій платформі GEA (Geely Electric Architecture) та оснащений технологіями «цифрового» шасі, а…
Компанія Volkswagen розглядає скорочення персоналу як один із способів знизити витрати. До 2026 року планують…
В Україні влада планує змінити правила продажу вживаних транспортних засобів для збільшення надходжень до державного…
Подовжений Suzuki Jimny перетворили на зменшену копію Mercedes G-Class Brabus. Позашляховик кардинально змінився зовні та…
У 2023 році компанія Ferrari заробила на кожній проданій машині 118 тисяч євро, показавши найкращий…
Недорогий кросовер Kia Sportage, який має високий попит у всьому світі і суперничає з Toyota…
Leave a Comment