Офіційна прем’єра рестайлінгового Hyundai Santa Fe відбулася влітку 2020 року. Автомобіль тоді змінив платформу і оновив моторну гамму. Однак після виходу нового Kia Sorento кросовер Hyundai Santa Fe четвертої генерації позбувся свого «трону» в Південній Кореї, оскільки його продажі різко скоротилися.
Згідно з даними місцевих аналітиків, за результатами 2020 року на домашньому ринку було продано 57 578 кросоверів Hyundai Santa Fe, в той час як Sorento – близько 77 тисяч.
Навіть Hyundai Palisade, вартість якого значно перевищує вартість Santa Fe, розійшовся тиражем в 64 791 примірник. З іншого боку Santa Fe «піджимає» новий Hyundai Tucson, який на відміну від «старшого брата» вже обзавівся плагін-гібридною версією, а це означає, що при його покупці діють податкові пільги. Кросовер Hyundai Santa Fe PHEV повинен дебютувати в цьому році.
На конференції Fleet Europe Days експерти заявили, що виробники електромобілів обмежують можливість ремонту батарей, незважаючи…
Незабаром на автосалоні в Таїланді відбудеться дебют нового покоління Toyota Hilux 2026, і вже зараз…
З наближенням зими автовиробники поспішають завершити випробування своїх новинок на легендарному Нюрбургрингу, поки трасу не…
Купівля автомобіля приносить радість, але водночас накладає нові обов'язки. Багато хто після придбання звертає увагу…
Глибокий рев мотора раніше сприймався як ознака статусу, але зараз він може обійтися водіям дорого.…
Експерти склали рейтинг десяти електромобілів, які визначили тенденції ринку 2025 року, і перше місце в…
Leave a Comment