Офіційна прем’єра рестайлінгового Hyundai Santa Fe відбулася влітку 2020 року. Автомобіль тоді змінив платформу і оновив моторну гамму. Однак після виходу нового Kia Sorento кросовер Hyundai Santa Fe четвертої генерації позбувся свого «трону» в Південній Кореї, оскільки його продажі різко скоротилися.
Згідно з даними місцевих аналітиків, за результатами 2020 року на домашньому ринку було продано 57 578 кросоверів Hyundai Santa Fe, в той час як Sorento – близько 77 тисяч.
Навіть Hyundai Palisade, вартість якого значно перевищує вартість Santa Fe, розійшовся тиражем в 64 791 примірник. З іншого боку Santa Fe «піджимає» новий Hyundai Tucson, який на відміну від «старшого брата» вже обзавівся плагін-гібридною версією, а це означає, що при його покупці діють податкові пільги. Кросовер Hyundai Santa Fe PHEV повинен дебютувати в цьому році.