Де Мео повинен представити оновлену стратегію 14 січня. Вона, як очікується, буде присвячена лінійці продуктів, на які компанія зробить ставку, включаючи шану минулому Renault.
Збиткова французька фірма вже оголосила про скорочення витрат на 2 мільярди євро і скорочення робочих місць в своєму прагненні поліпшити рентабельність і підвищити продуктивність групи на автомобільному ринку, який сильно постраждав від пандемії COVID-19 і знаходиться під тиском, метою якого є підвищення виробництва більш чистих автомобілів .
За словами двох джерел, Де Мео, який заявив, що хоче зробити упор на французьке коріння бренду, представить електричну версію знятого з виробництва невеликих автомобілів Renault 4, представлених на початку 1960-х років.
Також буде оновлена електрична версія іншої популярної моделі 1970-х і 1980-х років, заснована на R5 або його наступника Super Cinq, додали джерела.
У Renault від коментарів відмовилися.
Джерела додали, що серед інших брендів Renault група також представить три нові електричні моделі для суббренда спортивних автомобілів Alpine.