Глава Tesla посперечався про свій успіх

У Twitter засновнику і голові американської компанії кинули відразу два виклики. Як тобі таке, Ілон Маск?

Час читання: 2 хв.
0

Коли особистий канал в Twitter є основним джерелом новин та інформації для компанії, цілком ймовірно, що можна почати отримувати якісь дивні запити або повідомлення, відправлені на аккаунт. Генеральний директор Tesla Ілон Маск якраз зіткнувся з такою ситуацією. На додаток до звичайних прохань власників Tesla про нові функції і звичайним просторікувань, Маску кинув виклик на гонку Джим Глікенхаус, власник компанії Scuderia Cameron Glickenhaus, в той час як засновник Comma.ai Джордж Хотц запропонував парі.

«Програмне забезпечення для безпілотного водіння не досягне 5-го рівня автономності до січня 2022 року», – заявив Хотц.

Фактично, пропонуючи парі в 10 000 доларів на те, що автомобілі Tesla не дійдуть до 5-го рівня в найближчі 12 місяців, засновник Comma.ai сказав: «Ми думаємо, що ви виграєте, але не так швидко». Автономність рівня 5 означає, що транспортний засіб може рухатися по будь-якій дорозі і в будь-яких умовах, за якими автомобілем може керувати людина, але без будь-якого втручання водія.

«Повна автономність Tesla буде працювати на рівні безпеки, що набагато перевищує рівень безпеки середнього водія в цьому році, в цьому я впевнений. Однак не можу говорити від імені регулюючих органів », – заявив Маск.

Реклама

Також минулого тижня власник Scuderia Cameron Glickenhaus Джим Глікенхаус кинув виклик пікапу Маска. Глікенхаус використовував заяву Маска про те, що технологія водневих паливних елементів є «приголомшливою дурістю», як відправну точку, щоб кинути виклик Tesla в гонці в Baja 1000 2023 року. Tesla представить Cybertruck, а Glickenhaus представить модель Boot з водневим двигуном.

Глікенхаус сказав, що вони вибрали Baja 1000, тому що це «найскладніша гонка на витривалість в світі». Суть їх аргументу на користь того, що водневі паливні елементи перевершують акумуляторні, полягає в тому, що сучасні акумуляторні технології мають обмеження: вони важкі, схильні до втрати ємності в холодну погоду, і вимагають час на перезарядку.

«Я поняття не маю, чи прийме Маск наш виклик. Я припускаю, що він цього не зробить, тому що він знає, не дивлячись на публічні виступи проти паливних елементів, що водень краще підходить для самих екстремальних умов, ніж нинішні батареї », – сказав Глікенхаус.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!