Китайські батареї без кобальту для електрокарів втрачають до 70% заряду на морозі

0
393

Електромобілі Tesla китайської зборки і інших фірм з КНР, наприклад, замість них оснащуються літій-залізо-фосфатними батареями, які відрізняються доступністю і надійністю, при цьому мають і недолік у вигляді невеликого запасу ходу. З настанням морозів був виявлений ще один недолік даних акумуляторів – швидка втрата заряду.

Так, від жителів північних областей Китаю стали надходити скарги на скорочення автономності нових електрокарів. Наприклад, один з жителів таких районів сказав, що його новий електрокар BYD Han замість заявлених 605 км подолав відстань всього в 230 км. І це не перша скарга, що стосується саме цієї китайської моделі, при цьому виробник поки ніяк не прокоментував ці повідомлення. 

Схожа ситуація сталася з електрокаром Tesla Model 3 китайського виробництва, також комплектується літій-залізо-фосфатними акумуляторами. Як у неділю, 20 грудня, інформує агентство Shanghai Securities News, власник, який проживає в Пекіні, поскаржився на те, що реальний запас ходу його китайської Model 3 склав всього приблизно 200 км, що лише половина діапазону NEDC в 468 км, який заявлений американською компанією.

Читайте також  В Норвегия установила мировой рекорд по продаже электромобилей

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.