Шпигунськими фотографіями ділиться портал GL3 Club. Нова емблема – один з пунктів майбутньої стратегії корейського автовиробника, розрахованої на п’ять років. За цей час марка планує заявити про себе в ніші електрокарів і нової мобільності, а також заручитися симпатією молоді. Ще один аспект – рух в сторону елітних машин.
Що стосується електромобілів, то їх масове виробництво збираються налагодити до 2025-го. А ось подробиці про майбутню зміну іміджу автовиробник поки вирішив притримати. Нагадаємо, звичний нам логотип KIA ставить на свої моделі з 1994-го. У 2004-му і 2012-му емблему трохи підретушували, однак про глобальні зміни мови тоді не йшло. Нову емблему марки, до слова, вже розсекретили на патетику зображеннях. Крім цього, вона встигла засвітитися на кермі нового седана K7.