KIA планує масштабні зміни іміджу бренду

Час читання: 2 хв.
0

Шпигунськими фотографіями ділиться портал GL3 Club. Нова емблема – один з пунктів майбутньої стратегії корейського автовиробника, розрахованої на п’ять років. За цей час марка планує заявити про себе в ніші електрокарів і нової мобільності, а також заручитися симпатією молоді. Ще один аспект – рух в сторону елітних машин.

Все це – так званий план S, деталі якого свого часу озвучило керівництво марки. Корейці прагнуть зробити свої авто більш сучасними, динамічними і стильними. Ще один новий для марки напрямок, на якому буде зроблено акцент, – випуск спецавто (вони ж PBV). Під цією абревіатурні ховається компактні Сітікар для різного роду бізнесу: таксі, доставка, робототехніка тощо.
Новий логотип KIA

Що стосується електромобілів, то їх масове виробництво збираються налагодити до 2025-го. А ось подробиці про майбутню зміну іміджу автовиробник поки вирішив притримати.  Нагадаємо, звичний нам логотип KIA ставить на свої моделі з 1994-го. У 2004-му і 2012-му емблему трохи підретушували, однак про глобальні зміни мови тоді не йшло. Нову емблему марки, до слова, вже розсекретили на патетику зображеннях. Крім цього, вона встигла засвітитися на кермі нового седана K7.

Реклама

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!