KIA планує масштабні зміни іміджу бренду

0
435

Шпигунськими фотографіями ділиться портал GL3 Club. Нова емблема – один з пунктів майбутньої стратегії корейського автовиробника, розрахованої на п’ять років. За цей час марка планує заявити про себе в ніші електрокарів і нової мобільності, а також заручитися симпатією молоді. Ще один аспект – рух в сторону елітних машин.

Все це – так званий план S, деталі якого свого часу озвучило керівництво марки. Корейці прагнуть зробити свої авто більш сучасними, динамічними і стильними. Ще один новий для марки напрямок, на якому буде зроблено акцент, – випуск спецавто (вони ж PBV). Під цією абревіатурні ховається компактні Сітікар для різного роду бізнесу: таксі, доставка, робототехніка тощо.
Новий логотип KIA

Що стосується електромобілів, то їх масове виробництво збираються налагодити до 2025-го. А ось подробиці про майбутню зміну іміджу автовиробник поки вирішив притримати.  Нагадаємо, звичний нам логотип KIA ставить на свої моделі з 1994-го. У 2004-му і 2012-му емблему трохи підретушували, однак про глобальні зміни мови тоді не йшло. Нову емблему марки, до слова, вже розсекретили на патетику зображеннях. Крім цього, вона встигла засвітитися на кермі нового седана K7.

Читайте також  Які машини були найпопулярніші в Україні 2020 року
Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.