Вищий суд Європи заявив, що Volkswagen Group використовував технології, які допомогли концерну уникнути випробувань на забруднення дизельних двигунів, що порушує правила Європейського Союзу. Використання пристрою не може бути виправдано тим фактом, що «він сприяє запобіганню старіння або засмічення двигуна», – постановив Суд ЄС в четвер.
Таке програмне забезпечення «має забезпечувати захист двигуна від раптових і виняткових ушкоджень», і «тільки ті безпосередні ризики пошкодження, які створюють особливу небезпеку, коли транспортний засіб знаходиться в русі», можуть виправдати його використання, заявив суд.
VW зіткнувся з хвилею судових позовів з боку інвесторів, крім вимог водіїв про повернення грошей за втрату вартості їх дизельних автомобілів через маніпуляції, викритих регулюючим органом США у вересні 2015 року. Скандал коштував VW понад 30 мільярдів євро ($ 36,7 млрд.)
Також відзначимо, що липні суд запропонував власникам автомобілів VW, які потрапили під скандал, подати позов на автовиробника через маніпуляції з викидами дизельного палива в будь-який з 27 країн ЄС.
Світлофори майже сто років залишаються незмінними: червоне світло означає зупинку, жовте - уповільнення, а зелене…
Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…
Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…
Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…
Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…
Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…
Leave a Comment