У Китаї стартувало виробництво ідеального таксі (фото)

0
147

D1 – це електромобіль з кузовом типу «універсал підвищеної місткості». У нього, прирівнювати із мінівеном, коротка носова частина і високий кузов. Машина наділена лаконічним екстер’єром – з простими лініями і «чистими» поверхнями зовнішніх панелей. Дверей – п’ять, ліва задня відчиняються по ходу руху, права задня має зсувний механізм. Габаритні розміри автомобіля складають 4390, 1850 і 1650 мм, колісна база – 2800 мм. Машина оснащена електродвигуном потужністю 136 к.с. і літій-залізо-фосфатного батареєю. Провідними є передні колеса.

Салон п’ятимісний, підлога в задній частині абсолютно рівна. Завдяки широким дверним отворам посадка-висадка зроблена зручною для всіх категорій пасажирів, включно з пенсіонерами та вагітних жінок. Пасажирські сидіння мають на 25% більше м’яку набивку, ніж водійське: це зроблено для підвищення комфорту. Водієві ж, навпаки, потрібна щільна набивка, щоб не розслаблятися під час 8-12-годинного робочого дня. Оббивка виконана із зносостійкого легко відмиваючого шкірозамінника. Відстань від спинки заднього сидіння до тильної сторони переднього – 1000 мм, це на рівні представницьких седанів. Ширина задньої частини салону в районі плечей – 1425 мм.

Передня панель салону має горизонтальну архітектуру, медіасистему виконана на манер планшета, режими руху вибираються селектором на центральній консолі або підрульовими перемикачами. Заднім пасажирам пропонуються розкладний столик, підстаканники і окрема медіасистеми.

Нову модель BYD розробляв протягом трьох років, консультативну підтримку йому надавала компанія Didi  – це китайський аналог американського сервісу таксі Uber . Перші місяці BYD D1  буде на ексклюзивних правах викуповувати Didi , пізніше модель стане доступна і іншим китайським таксопаркам.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!