У Китаї стартувало виробництво ідеального таксі (фото)

0
117

D1 – це електромобіль з кузовом типу «універсал підвищеної місткості». У нього, прирівнювати із мінівеном, коротка носова частина і високий кузов. Машина наділена лаконічним екстер’єром – з простими лініями і «чистими» поверхнями зовнішніх панелей. Дверей – п’ять, ліва задня відчиняються по ходу руху, права задня має зсувний механізм. Габаритні розміри автомобіля складають 4390, 1850 і 1650 мм, колісна база – 2800 мм. Машина оснащена електродвигуном потужністю 136 к.с. і літій-залізо-фосфатного батареєю. Провідними є передні колеса.

Салон п’ятимісний, підлога в задній частині абсолютно рівна. Завдяки широким дверним отворам посадка-висадка зроблена зручною для всіх категорій пасажирів, включно з пенсіонерами та вагітних жінок. Пасажирські сидіння мають на 25% більше м’яку набивку, ніж водійське: це зроблено для підвищення комфорту. Водієві ж, навпаки, потрібна щільна набивка, щоб не розслаблятися під час 8-12-годинного робочого дня. Оббивка виконана із зносостійкого легко відмиваючого шкірозамінника. Відстань від спинки заднього сидіння до тильної сторони переднього – 1000 мм, це на рівні представницьких седанів. Ширина задньої частини салону в районі плечей – 1425 мм.

Передня панель салону має горизонтальну архітектуру, медіасистему виконана на манер планшета, режими руху вибираються селектором на центральній консолі або підрульовими перемикачами. Заднім пасажирам пропонуються розкладний столик, підстаканники і окрема медіасистеми.

Нову модель BYD розробляв протягом трьох років, консультативну підтримку йому надавала компанія Didi  – це китайський аналог американського сервісу таксі Uber . Перші місяці BYD D1  буде на ексклюзивних правах викуповувати Didi , пізніше модель стане доступна і іншим китайським таксопаркам.

Читайте також  Новые дороги в Украине будут бесплатными
Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.