Оголошена вартість абсолютно нового Renault Clio

0
227

Хетчбек Renault Clio п’ятого покоління отримав «електричний імпульс» завдяки запуску гібридної силової установки.

Модель E-Tech знаходиться на вершині лінійки з точки зору потужності і ефективності. Ціни на лінійку Clio в цілому починаються від 15 895 фунтів стерлінгів.

Лінійка Renault Clio пропонує чотири комплектації – Play, Iconic, S і RS Edition, Line. Моделі Play початкового рівня стандартно поставляються з 16-дюймовими сталевими колесами, світлодіодними фарами, кондиціонером, круїз-контролем, радіо DAB і електричними передніми склопідйомниками.

У стандартний комплекс систем увійшли попередження про виїзд з смуги руху, допомога в утриманні смуги, автономне екстрене гальмування і розпізнавання дорожніх знаків. Покупці також отримують шість подушок безпеки і обмежувач швидкості.

Моделі Iconic коштують від 16 895 фунтів стерлінгів і оснащені 16-дюймовими легкосплавними дисками, тонованим заднім склом, бесьключевой доступом і задніми датчиками паркування.

Також є додаткова хромована обробка салону, шкіряне рульове колесо і 7-дюймовий сенсорний екран з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto.

Clio S Edition коштує від 18 595 фунтів стерлінгів. Він заснований на специфікації моделі Iconic з більшими 17-дюймовими легкосплавними дисками з алмазною огранюванням, автоматичними двірниками, передніми датчиками паркування та камерою заднього виду.

Внутрішні технології також поліпшені за рахунок 7-дюймової цифровий комбінації приладів, 9,3-дюймової інформаційно-розважальної системи і поліпшеною стереосистеми.

Вартість Renault Clio RS Line починається з позначки в 19 095 фунтів стерлінгів і має більш агресивний передній бампер, сірий спойлер, хромований наконечник вихлопної труби і унікальний набір 17-дюймових легкосплавних дисків. Усередині пара спортивних сидінь RS, кермо з перфорованої шкіри, червона обробка приладової панелі і алюмінієві педалі.

Модель RS Line пропонує кілька додаткових опцій, таких як велика цифрова приладова панель, шкіряні сидіння з підігрівом і бездротова зарядка для смартфонів.

Базовим для Clio є 1,0-літровий трициліндровий бензиновий двигун, який розвиває 71 к.с. і 95 Нм крутного моменту і працює в парі з 5-ступінчастою механічною коробкою передач. Вище знаходиться агрегат Renault TCe 100, турбо-версія того ж 1,0-літрового агрегату потужністю 99 к.с. і 160 Нм.

Топовим є 1,3-літровий чотирициліндровий турбомотор Renault TCe 130 потужністю 124 к.с. і 240 Нм крутного моменту. Єдиним дизельним варіантом став 1,5-літровий чотирициліндровий dCi 85 з турбонаддувом потужністю 84 л.с. і 220 Нм з 6-ступінчастою механічною трансмісією. На вершині лінійки хетчбека знаходиться гібрид Clio E-Tech з 1,6-літровим бензиновим двигуном потужністю 138 к.с., двома електромоторами і акумуляторною батареєю на 1,2 кВт.

Останній Renault Clio розроблений з нуля. Він трохи коротше замінного автомобіля – 4 050 мм. Його ширина становить 1 798 мм, а колісна база – 2 583 мм. Новий автомобіль значно легше попередньої версії, що, за словами Renault, є результатом переходу на повністю нову архітектуру шасі CMF-B. «У нас було так багато можливостей для розвитку Mk5 Clio», – сказав Auto Express головний дизайнер Renault Лоуренс Ван ден Акер.

«Було б соромно його викинути. Тому ми зосередилися на тому, щоб зберегти те, що добре, і змінити те, що потрібно було змінити. Зовнішній дизайн – це еволюція, але інтер’єр – це те місце, де ми можемо досягти найбільшого прогресу, так що це революція. Це початок нашої революції в дизайні інтер’єру ».

Зовнішній вигляд є зрілим розвитком четвертого покоління. Виразний «обличчя» Renault залишається, хоча і з повністю світлодіодними фарами, які входять в стандартну комплектацію для всієї лінійки. Ручки задніх дверей і раніше інтегровані в задні стійки, а на бічній панелі хетчбека з’явилася більш різка складка.

Інтер’єр Clio здається більш спортивним і просторим. В його основі лежить нова злегка вигнута інформаційно-розважальна система, розташована під кутом до водія. Новачок Renault також переходить на цифрову панель приладів з 7 або 10-дюймовим дисплеєм. Більша версія здатна відображати навігаційну інформацію між віртуальними циферблатами.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!