Bentley планує випускати тільки електромобілі: деталі

Керівництво марки твердо вірить в майбутні гібридних технологій, тому планує прискорити електрифікацію свого бренду.

Час читання: 2 хв.
0

Компанія зі 100-річною історією, зараз належить німецькому концерну Volkswagen, заявила, що вже в наступному році випустить дві моделі гібридів в рамках своєї стратегії Beyond100, спрямованої на прискорення розробки електрифікованих автомобілів.

Як повідомляє видання 32cars.ru , Bentley Motors представила плани по досягненню лідируючого положення в сфері стійкої розкішної мобільності і деталі стратегії Beyond100. Підтверджуючи відданість прагненню пропонувати клієнтам тільки екологічні розкішні автомобілі, марка Bentley на рубежі століть своєї історії істотно трансформує кожен аспект своєї діяльності, щоб домогтися вуглецевої нейтральності. Для досягнення цієї мети розроблена програма зміни всіх операцій і продукції марки. Цей процес включає в себе перехід до виробництва тільки гібридних моделей з зарядкою від електромережі до 2026 року і повністю електричних автомобілів – через 10 років.

Представляючи стратегію, марка Bentley підкреслює прагнення присвятити новий етап своєї діяльності винятковою мобільності майбутнього і на найближчі 10 років позначає початок еволюційного переходу – від найбільшого в світі виробництва 12-циліндрових бензинових двигунів до повної відмови від ДВС і лідерства в сфері стійкої розкішної мобільності.

Реклама

У стратегії Beyond100 отримали подальший розвиток передові ідеї, інноваційні рішення і високі результати, яких змогла досягти марка за два попередніх десятиліття. Розуміючи і приймаючи відповідальність за вплив, який чиниться на навколишнє середовище, суспільство і економіку, британський виробник трансформував свою штаб-квартиру з 80-річною історією в єдиний в Великобританії завод з випуску розкішних автомобілів, нейтральний з точки зору углеродсодержащих викидів. Разом з цим марка забезпечила свою присутність на 68 ринках – рекордна кількість за всю історію Bentley, впроваджуючи довготривалу, послідовну і стійку бізнес-модель, яка стане міцною основою для розвитку компанії протягом наступних 100 років.

«З 1919 року марка Bentley визначає розвиток розкішних автомобілів класу Gran Turismo. Прагнення бути на вістрі прогресу – важлива складова нашої ДНК, і перші Bentley Boys були справжніми новаторами і лідерами. Стратегія Beyond100 покликана зберегти завойовані позиції, передбачає трансформацію нашої діяльності для досягнення найкращих показників серед всіх виробників розкішних автомобілів в світі », – заявив Едріан Холлмарк, голова правління і виконавчий директор Bentley Motors.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!