В офіційному Твіттер-акаунті Hyundai продемонструвала тимчасовий логотип, в якому відбулися зміни, через пандемію коронавіруса COVID-19.
Соціальне дистанціювання – можливо, єдине, що рятує людство під час пандемії нового вірусу. Експерти в сфері охорони здоров’я дійшли висновку, що вкупі з суворим дотриманням правил особистої гігієни, дистанціювання є кращим способом запобігання поширенню коронавирусной інфекції.
Міжнародні корпорації почали пропагувати необхідність дотримуватися дистанції, щоб убезпечити себе та інших від зараження коронавірусом. Раніше свої логотипи змінили три німецьких марки: Mercedes-Benz, Volkswagen та Audi, а тепер до ініціативи приєдналась і Hyundai. Замість традиційного потискання рук, марка пропонує “вдарити кулачки”.
Dacia розробляє новий міський автомобіль вартістю близько 15 000 фунтів стерлінгів (800 тисяч гривень) для…
Автомобільний дизайн поєднує естетичні та функціональні аспекти. Багато елементів кузова, які можуть виглядати незвично або…
Електричний купе-кросовер Polestar 4 став переможцем премії UK Car of the Year у категорії Executive…
Mazda представила перші тизери своєї нової компактної моделі, які майже пройшли непоміченими. Зображення були опубліковані…
Це зумовлено набуттям чинності нового закону, що зобов’язує власників транспортних засобів обов'язково страхувати свої авто.…
Компанія BMW представила модернізовану версію iX xDrive60 , яка прийшла на зміну xDrive50. Флагманський електрокросовер…
Leave a Comment