В офіційному Твіттер-акаунті Hyundai продемонструвала тимчасовий логотип, в якому відбулися зміни, через пандемію коронавіруса COVID-19.
Соціальне дистанціювання – можливо, єдине, що рятує людство під час пандемії нового вірусу. Експерти в сфері охорони здоров’я дійшли висновку, що вкупі з суворим дотриманням правил особистої гігієни, дистанціювання є кращим способом запобігання поширенню коронавирусной інфекції.
Міжнародні корпорації почали пропагувати необхідність дотримуватися дистанції, щоб убезпечити себе та інших від зараження коронавірусом. Раніше свої логотипи змінили три німецьких марки: Mercedes-Benz, Volkswagen та Audi, а тепер до ініціативи приєдналась і Hyundai. Замість традиційного потискання рук, марка пропонує “вдарити кулачки”.
Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…
Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Leave a Comment