В офіційному Твіттер-акаунті Hyundai продемонструвала тимчасовий логотип, в якому відбулися зміни, через пандемію коронавіруса COVID-19.
Соціальне дистанціювання – можливо, єдине, що рятує людство під час пандемії нового вірусу. Експерти в сфері охорони здоров’я дійшли висновку, що вкупі з суворим дотриманням правил особистої гігієни, дистанціювання є кращим способом запобігання поширенню коронавирусной інфекції.
Міжнародні корпорації почали пропагувати необхідність дотримуватися дистанції, щоб убезпечити себе та інших від зараження коронавірусом. Раніше свої логотипи змінили три німецьких марки: Mercedes-Benz, Volkswagen та Audi, а тепер до ініціативи приєдналась і Hyundai. Замість традиційного потискання рук, марка пропонує “вдарити кулачки”.
Багато водіїв отримують штрафи за нібито брудні номерні знаки, хоча закон передбачає відповідальність лише за…
Надійність залишається одним із головних критеріїв під час вибору автомобіля, особливо коли йдеться про кросовери.…
Вибір незамерзаючої рідини важливий не лише для комфорту, а й для безпеки. У хорошій "незамерзайці"…
Toyota продовжує розвивати гібридні технології та планує випуск електромобілів із більшим запасом ходу до 2030…
Toyota RAV4 - найпопулярніший кросовер у світі. Його успіх традиційно пояснюють надійністю та довговічністю, проте…
У Європі зростає суперечка через плани заборонити продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння з…
Leave a Comment