В офіційному Твіттер-акаунті Hyundai продемонструвала тимчасовий логотип, в якому відбулися зміни, через пандемію коронавіруса COVID-19.
Соціальне дистанціювання – можливо, єдине, що рятує людство під час пандемії нового вірусу. Експерти в сфері охорони здоров’я дійшли висновку, що вкупі з суворим дотриманням правил особистої гігієни, дистанціювання є кращим способом запобігання поширенню коронавирусной інфекції.
Міжнародні корпорації почали пропагувати необхідність дотримуватися дистанції, щоб убезпечити себе та інших від зараження коронавірусом. Раніше свої логотипи змінили три німецьких марки: Mercedes-Benz, Volkswagen та Audi, а тепер до ініціативи приєдналась і Hyundai. Замість традиційного потискання рук, марка пропонує “вдарити кулачки”.
Дарницький районний суд Києва визнав законними червоні задні покажчики повороту на автомобілі Tesla. Справа стосувалася…
Електроліт у акумуляторі сам по собі замерзає нечасто, але ризик підвищується при низькій щільності, що…
З настанням холодів водії стикаються з проблемою довгого очікування прогріву салону. Сучасні технології, як автономні…
З 2023 року соцмережі рясніють відеороликами та статтями про нібито плани Dacia випустити ультрасучасний, але…
Багато українських водіїв під час зупинки поліцією починають панікувати та беззаперечно виконують усі вимоги інспекторів,…
Mercedes готує дуже насичений 2026 рік - майже щомісяця компанія планує нові презентації. Стартують наприкінці…
Leave a Comment