В офіційному Твіттер-акаунті Hyundai продемонструвала тимчасовий логотип, в якому відбулися зміни, через пандемію коронавіруса COVID-19.
Соціальне дистанціювання – можливо, єдине, що рятує людство під час пандемії нового вірусу. Експерти в сфері охорони здоров’я дійшли висновку, що вкупі з суворим дотриманням правил особистої гігієни, дистанціювання є кращим способом запобігання поширенню коронавирусной інфекції.
Міжнародні корпорації почали пропагувати необхідність дотримуватися дистанції, щоб убезпечити себе та інших від зараження коронавірусом. Раніше свої логотипи змінили три німецьких марки: Mercedes-Benz, Volkswagen та Audi, а тепер до ініціативи приєдналась і Hyundai. Замість традиційного потискання рук, марка пропонує “вдарити кулачки”.
Автовласники часто стикаються з проблемою, коли після передачі свого транспортного засобу іншим особам отримують штрафи…
Ризик викрадення автомобіля існує завжди, проте уважність допоможе вам вчасно помітити підозрілі ознаки ще до…
Volkswagen розширила свій асортимент комерційних автомобілів, представивши гібридні версії Multivan eHybrid 4MOTION та Caddy Cargo…
В Україні пішоходи також несуть відповідальність за безпеку на дорогах. Дотримання правил дорожнього руху важливе…
З початку 2025 року сервісні центри МВС України видали 206 609 посвідчень водія, з яких…
Компанія BMW, згідно з останніми повідомленнями, має намір кардинально змінити зовнішній вигляд у багатьох моделей…
Leave a Comment