Україні пора переходити від заяв та намірів до конкретних кроків у реалізації проєктів з розвитку дорожньої інфраструктури. Про це в бесіді з журналістом видання НВ заявив відомий український бізнесмен Олександр Ярославський.
«Тендери – це не показник, – зазначив засновник і президент групи DCH в коментарі журналісту для матеріалу про стратегію розвитку дорожньої інфраструктури України. – Я хотів би вже побачити хороші дороги. Ну, послухайте, тендери можуть пройти, а хороші дороги можуть так й не з’явитися. Мене цікавить лише фінальний результат».
«(Ярославський) сказав, що береться за ремонт або будівництво ділянки в 300 км в районі Харківської та Дніпропетровської областей, для чого залучає до себе в компаньйони іноземну компанію», – нагадав автор НВ в статті про стратегію “Укравтодору” з розвитку та відновленню дорожньої інфраструктури країни. Розмір інвестицій в цьому напрямку в загальнонаціональному масштабі оцінюється в суму 100 млрд гривень.
Ярославський підтвердив свою готовність боротися на відкритих тендерах за будь-яку з ділянок в Харківській або Дніпропетровській областях вартістю від 2,5 млрд до 7,5 млрд гривень. На підтвердження серйозності своїх намірів глава DCH нагадав, що має величезний досвід реалізації масштабних інфраструктурних проєктів – саме Ярославський виступив генеральним інвестором підготовки Харкова до проведення фінальних поєдинків Євро-2012, і створив необхідні об’єкти міської інфраструктури, в які інвестував близько 300 млн доларів.
Renault збирається радикально переосмислити кросовери. У розмові з Autocar шеф-дизайнер Renault Жіль Відаль заявив, що…
З'явилися знімки рестайлінгового Mercedes-Benz GLE із зірками у фарах. Як і майже будь-яка оновлена модель,…
У Мережі нерідко можна побачити людей, які пересіли з машин з ДВС на електромобілі, а…
Citroen готується до випуску повністю оновленого C5 Aircross у наступному році, а поки що виробник…
Американське видання Top Speed склало рейтинг найнадійніших і найякісніших нових автомобілів японських брендів, ґрунтуючись на…
Експерт пояснив, чому заправка автомобіля до повного заповнення бака може бути небажаною. Такий підхід виправданий…
Leave a Comment