Україні пора переходити від заяв та намірів до конкретних кроків у реалізації проєктів з розвитку дорожньої інфраструктури. Про це в бесіді з журналістом видання НВ заявив відомий український бізнесмен Олександр Ярославський.
«Тендери – це не показник, – зазначив засновник і президент групи DCH в коментарі журналісту для матеріалу про стратегію розвитку дорожньої інфраструктури України. – Я хотів би вже побачити хороші дороги. Ну, послухайте, тендери можуть пройти, а хороші дороги можуть так й не з’явитися. Мене цікавить лише фінальний результат».
«(Ярославський) сказав, що береться за ремонт або будівництво ділянки в 300 км в районі Харківської та Дніпропетровської областей, для чого залучає до себе в компаньйони іноземну компанію», – нагадав автор НВ в статті про стратегію “Укравтодору” з розвитку та відновленню дорожньої інфраструктури країни. Розмір інвестицій в цьому напрямку в загальнонаціональному масштабі оцінюється в суму 100 млрд гривень.
Ярославський підтвердив свою готовність боротися на відкритих тендерах за будь-яку з ділянок в Харківській або Дніпропетровській областях вартістю від 2,5 млрд до 7,5 млрд гривень. На підтвердження серйозності своїх намірів глава DCH нагадав, що має величезний досвід реалізації масштабних інфраструктурних проєктів – саме Ярославський виступив генеральним інвестором підготовки Харкова до проведення фінальних поєдинків Євро-2012, і створив необхідні об’єкти міської інфраструктури, в які інвестував близько 300 млн доларів.
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Hyundai створила марку Genesis рівно десять років тому як бренд, що продає преміальні автомобілі. З…
Leave a Comment