У Федерації роботодавців автомобільної галузі опублікували інформацію про імпорт легкових автомобілів в період з 2015 по 2019 роки. Найбільший приріст завезення авто випадає на 2018 і 2019 року.
На графіку імпорту чітко простежується політика країни щодо старих і нових автомобілів. Видно, що відстрочка штрафів і зменшення податкової ставки на імпорт авто з Європи стимулювали потік іномарок в Україну. Особливий сплеск імпорту спостерігався з Литви і Польщі.
Особливу увагу варто звернути на вік ввезених в країну автомобілів. Так в 2015 році машини старше 8 років становили всього 7% від усього імпорту, а в 2019 році ця цифра зросла до 56%. І не в останню чергу це пов’язано з тим, що в Україні до 2018 року діяв стандарт вихлопів Євро-5, що робило ввезення машин старше 2010 року неможливим.
Плюс на статистику явно вплинуло неконтрольоване ввезення в країну автомобілів на європейських номерах, який здебільшого навіть не позначився в статистиці.
Варто зауважити, що за статистикою в минулому році українці витратили 2,6 млрд доларів на нові авто, а в 2018 – всього 2,4 млрд доларів. Протягом дванадцяти місяців 2019 року в Україні зареєстрували 88 тис нових автомобілів. Кожна з цих машин в середньому коштувала $ 30 тисяч.
Тільки в грудні було зареєстровано понад 9 тисяч автомобілів при середньому показнику за місяць – 7,3 тисячі.
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
Leave a Comment