У Федерації роботодавців автомобільної галузі опублікували інформацію про імпорт легкових автомобілів в період з 2015 по 2019 роки. Найбільший приріст завезення авто випадає на 2018 і 2019 року.
На графіку імпорту чітко простежується політика країни щодо старих і нових автомобілів. Видно, що відстрочка штрафів і зменшення податкової ставки на імпорт авто з Європи стимулювали потік іномарок в Україну. Особливий сплеск імпорту спостерігався з Литви і Польщі.
Особливу увагу варто звернути на вік ввезених в країну автомобілів. Так в 2015 році машини старше 8 років становили всього 7% від усього імпорту, а в 2019 році ця цифра зросла до 56%. І не в останню чергу це пов’язано з тим, що в Україні до 2018 року діяв стандарт вихлопів Євро-5, що робило ввезення машин старше 2010 року неможливим.
Плюс на статистику явно вплинуло неконтрольоване ввезення в країну автомобілів на європейських номерах, який здебільшого навіть не позначився в статистиці.
Варто зауважити, що за статистикою в минулому році українці витратили 2,6 млрд доларів на нові авто, а в 2018 – всього 2,4 млрд доларів. Протягом дванадцяти місяців 2019 року в Україні зареєстрували 88 тис нових автомобілів. Кожна з цих машин в середньому коштувала $ 30 тисяч.
Тільки в грудні було зареєстровано понад 9 тисяч автомобілів при середньому показнику за місяць – 7,3 тисячі.
На півночі Нової Зеландії помітили прототипи абсолютно нового Audi SQ2 e-tron 2027, що одразу привернуло…
Зі зростанням вартості пального та розхідників багато водіїв дедалі частіше замислюються над тим, як скоротити…
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Leave a Comment