У Федерації роботодавців автомобільної галузі опублікували інформацію про імпорт легкових автомобілів в період з 2015 по 2019 роки. Найбільший приріст завезення авто випадає на 2018 і 2019 року.
На графіку імпорту чітко простежується політика країни щодо старих і нових автомобілів. Видно, що відстрочка штрафів і зменшення податкової ставки на імпорт авто з Європи стимулювали потік іномарок в Україну. Особливий сплеск імпорту спостерігався з Литви і Польщі.
Особливу увагу варто звернути на вік ввезених в країну автомобілів. Так в 2015 році машини старше 8 років становили всього 7% від усього імпорту, а в 2019 році ця цифра зросла до 56%. І не в останню чергу це пов’язано з тим, що в Україні до 2018 року діяв стандарт вихлопів Євро-5, що робило ввезення машин старше 2010 року неможливим.
Плюс на статистику явно вплинуло неконтрольоване ввезення в країну автомобілів на європейських номерах, який здебільшого навіть не позначився в статистиці.
Варто зауважити, що за статистикою в минулому році українці витратили 2,6 млрд доларів на нові авто, а в 2018 – всього 2,4 млрд доларів. Протягом дванадцяти місяців 2019 року в Україні зареєстрували 88 тис нових автомобілів. Кожна з цих машин в середньому коштувала $ 30 тисяч.
Тільки в грудні було зареєстровано понад 9 тисяч автомобілів при середньому показнику за місяць – 7,3 тисячі.
Перед початком зими у машині потрібно перевірити стан АКБ, а також коректність роботи термостату та…
Сучасні технології допомагають автомобілям стати безпечнішими, і Volkswagen робить значний крок уперед у цій галузі.…
У жовтні в Україні зареєстрували 4277 нових електромобілів на акумуляторних батареях (BEV), що на 5%…
Японський автовиробник Nissan збирається вивести на ринок новий продукт для електричного сегменту спортивних автомобілів, збудований…
Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…
Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…
Leave a Comment