мНа заправках найдорожчий бензин зазвичай маркують як “преміум”, “покращений” або “корисний для двигуна”. Багато водіїв вважають, що завдяки такому паливу мотор працює більш плавно, потужніше та довше служить. Але насправді преміум-бензин потрібен далеко не всім автомобілям. За словами автомеханіка Олексія Степанцова, головна відмінність дорогого палива – підвищене октанове число, що підвищує стійкість до детонації. Це критично для двигунів з високим ступенем стиснення або турбонаддувом, де низькооктанове паливо може пошкодити поршні, клапани та стінки циліндрів.
У звичайних атмосферних двигунах, розрахованих на 92-95-й бензин, додаткові “октани” не дають ні приросту потужності, ні економії палива. Підвищене октанове число просто не використовується, оскільки процеси в циліндрах розраховані на інший тиск та температуру. Потужні турбовані мотори та спортивні версії справді потребують 98-го бензину: виробники прямо вказують мінімальне паливо, і якщо залити меншеоктанове, електроніка знижує потужність, а двигун працює жорсткіше, що зменшує його ресурс.
Щодо властивостей, що “очищають” двигун, то маркетинг перебільшує ефект. Сучасні звичайні бензини містять стандартизовані миючі присадки, і додатковий очищувальний ефект преміум-палива мінімальний. Високооктановий бензин не робить форсунки чистішими – він лише впливає на стійкість палива до детонації.
Для звичайних автомобілів переплата за преміум-бензин не приносить користі і навіть може трохи підвищувати витрату палива через повільніше згоряння. Динаміка та ресурс двигуна при цьому не збільшуються. Сучасні атмосферні та помірні турбомотори оптимально працюють на тому бензині, який рекомендований виробником.
З настанням холодів багато водіїв обмежуються звичними діями - міняють шини, доливають омивач і думають,…
У вересні минулого року Honda представила в Японії новий кросовер HR-V e:HEV, який вже давно…
Багато водіїв стикаються з несправедливими штрафами через незнання правил або вимог до авто. Однією з…
Згідно з дослідженням TÜV, кожен п'ятий автомобіль у Німеччині не проходить техогляд з першого разу.…
Багато людей зараз обирають автомобілі з пробігом, оскільки нові машини постійно дорожчають і стають менш…
Renault готує нове покоління легких комерційних електромобілів, створених спільно з Volvo і CMA CGM через…
Leave a Comment