мНа заправках найдорожчий бензин зазвичай маркують як “преміум”, “покращений” або “корисний для двигуна”. Багато водіїв вважають, що завдяки такому паливу мотор працює більш плавно, потужніше та довше служить. Але насправді преміум-бензин потрібен далеко не всім автомобілям. За словами автомеханіка Олексія Степанцова, головна відмінність дорогого палива – підвищене октанове число, що підвищує стійкість до детонації. Це критично для двигунів з високим ступенем стиснення або турбонаддувом, де низькооктанове паливо може пошкодити поршні, клапани та стінки циліндрів.
У звичайних атмосферних двигунах, розрахованих на 92-95-й бензин, додаткові “октани” не дають ні приросту потужності, ні економії палива. Підвищене октанове число просто не використовується, оскільки процеси в циліндрах розраховані на інший тиск та температуру. Потужні турбовані мотори та спортивні версії справді потребують 98-го бензину: виробники прямо вказують мінімальне паливо, і якщо залити меншеоктанове, електроніка знижує потужність, а двигун працює жорсткіше, що зменшує його ресурс.
Щодо властивостей, що “очищають” двигун, то маркетинг перебільшує ефект. Сучасні звичайні бензини містять стандартизовані миючі присадки, і додатковий очищувальний ефект преміум-палива мінімальний. Високооктановий бензин не робить форсунки чистішими – він лише впливає на стійкість палива до детонації.
Для звичайних автомобілів переплата за преміум-бензин не приносить користі і навіть може трохи підвищувати витрату палива через повільніше згоряння. Динаміка та ресурс двигуна при цьому не збільшуються. Сучасні атмосферні та помірні турбомотори оптимально працюють на тому бензині, який рекомендований виробником.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment