Через 20 років Україна може отримати дороги, як в ЄС.
Як повідомляє газета Закон і Бізнес, група народних депутатів пропонує безпосередньо в законі «Про джерела фінансування дорожнього господарства України» визначити відсотки від сум, які належить передати місцевим дорожнім фондам (проект №2779).
За словами нардепів, з якістю доріг в Україні ситуація навіть гірша, ніж у Мозамбіку, Нігерії, Камеруні чи Зімбабве. Адже близько 90% доріг загального користування не ремонтували понад 30 років. Вони не відповідають сучасним вимогам як за міцністю (39,2%), так і рівністю (51,1%).
За підрахунками експертів, щоб ідеально відремонтувати всі шляхи, потрібно 10 років і щонайменше 1 трлн грн. Але де ж узяти такі гроші?
Автори проекту пропонують утворити територіальні дорожні фонди та спрямувати до них, крім субвенцій, половину понадпланових зборів на митницях, 13,44% акцизного податку з пального; 100% транспортного податку та збору за місця для паркування, а також половину адмінштрафів за порушення правил безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, та порушення правил паркування тощо.
За підрахунками нардепів, це дозволить щорічно акумулювати на місцях понад 50,2 млрд грн. замість 22,17 млрд, як передбачено в цьогорічному бюджеті. Тобто міцні та рівні дороги країна отримає десь через 20 років.
Японський Nissan анонсував швидкий дебют на американському ринку двох різних гібридних варіантів флагманського кросовера Nissan…
В Україні патрульні щороку фіксують кілька десятків тисяч випадків керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння.…
Придбати якісний автомобіль на вторинному ринку за розумною ціною - завдання непросте. Найкращі варіанти швидко…
Алкоголь і керування автомобілем - абсолютно несумісні речі. Та, попри це, чимало українських водіїв досі…
Будь-який водій може опинитися в ситуації, коли його авто заблокували на парковці іншим транспортним засобом.…
В Україні з кожним роком зростає продаж як нових, так і вживаних кросоверів. Значна частина…
View Comments
А якщо фінансувати ще з державного бюджету по 80 млрд. грн., то і через 7-8 років!
так здесь все очень просто, из каждой 1000 грн., которая предназначена для ремонта дорог, должно тратиться ИМЕННО для ремонта дорог 1000 грн. и не компаниям Гройсмана и Ко, а привлекать зарубежные компании, что в итоге выльется в гораздо меньшие суммы, чем если заказывать у местных вороваек, где в цене заложена четверная прибыль плюс откаты...
Забули назвати іще одне джерело, чимале, доходів - штрафи за перевантаження автомобілів. Як дороги не роби, а якщо на фуру, замість 22 тон вантажити 60, то ніякі дороги не витримають.
Это конечно очень хорошо, но печально то что я до этого события видать не доживу, и не увижу дорог, как в ЕС