Через 20 років Україна може отримати дороги, як в ЄС.
Як повідомляє газета Закон і Бізнес, група народних депутатів пропонує безпосередньо в законі «Про джерела фінансування дорожнього господарства України» визначити відсотки від сум, які належить передати місцевим дорожнім фондам (проект №2779).
За словами нардепів, з якістю доріг в Україні ситуація навіть гірша, ніж у Мозамбіку, Нігерії, Камеруні чи Зімбабве. Адже близько 90% доріг загального користування не ремонтували понад 30 років. Вони не відповідають сучасним вимогам як за міцністю (39,2%), так і рівністю (51,1%).
За підрахунками експертів, щоб ідеально відремонтувати всі шляхи, потрібно 10 років і щонайменше 1 трлн грн. Але де ж узяти такі гроші?
Автори проекту пропонують утворити територіальні дорожні фонди та спрямувати до них, крім субвенцій, половину понадпланових зборів на митницях, 13,44% акцизного податку з пального; 100% транспортного податку та збору за місця для паркування, а також половину адмінштрафів за порушення правил безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, та порушення правил паркування тощо.
За підрахунками нардепів, це дозволить щорічно акумулювати на місцях понад 50,2 млрд грн. замість 22,17 млрд, як передбачено в цьогорічному бюджеті. Тобто міцні та рівні дороги країна отримає десь через 20 років.
За словами експерта, не слід чекати календарної зими: якщо температура повітря стабільно тримається близько +5…
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
View Comments
А якщо фінансувати ще з державного бюджету по 80 млрд. грн., то і через 7-8 років!
так здесь все очень просто, из каждой 1000 грн., которая предназначена для ремонта дорог, должно тратиться ИМЕННО для ремонта дорог 1000 грн. и не компаниям Гройсмана и Ко, а привлекать зарубежные компании, что в итоге выльется в гораздо меньшие суммы, чем если заказывать у местных вороваек, где в цене заложена четверная прибыль плюс откаты...
Забули назвати іще одне джерело, чимале, доходів - штрафи за перевантаження автомобілів. Як дороги не роби, а якщо на фуру, замість 22 тон вантажити 60, то ніякі дороги не витримають.
Это конечно очень хорошо, но печально то что я до этого события видать не доживу, и не увижу дорог, как в ЕС