Новини

Україна йде шляхом знищення власної автомобільної промисловості, – експерт

«Автомобільна компанія «Богдан Моторс» надала Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України пропозиції, які, на думку автовиробника, дозволять завантажити потужності українських автомобілебудівних підприємств, сприятимуть збільшенню надходжень податків та зборів до бюджетів всіх рівнів, а також створять нові робочі місця.

Про це інформує прес-служба виробника.

Ініціативи зокрема стосуються змін до податкового та митного кодексів. Так, комплектуючі та обладнання для виробництва в Україні мають ввозитись на пільгових умовах, а саме з нульовою ставкою мита. При цьому мито та акциз на імпорт готової продукції мають бути збережені або навіть збільшені.

Окрім того, один з найбільших українських автовиробників, виступив із ініціативою надання пріоритетного статусу продукції вітчизняного виробництва при закупівлі за державний кошт.

Раніше генеральний директор «Автомобільної компанії «Богдан Моторс» Віталій Старосуд  заявив, що новому Уряду України необхідно звернути увагу на вітчизняний автопром, який останні роки переживає глибоку кризу. Про це він зазначив, коментуючи обіцянку Прем’єр-міністра Гончарука досягти зростання економіки держави на 40% впродовж найближчих років.

За його словами, Україна йде шляхом знищення власної автомобільної промисловості. Серед причин занепаду автовиробництва в Україні, на думку керівника компанії, стала низка провальних рішень, ухвалених урядами протягом останніх 10 років.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • Так звані "українські автовиробники№" такими ніколи не являлись,це скоріше автоспекулянти які знущались неякісною автозбіркою за спекулятивними цінами! Так,що туди їм і дорога!

    • Абсолютно вірно! При тому, що т.з "виробники" стовідсотково завищують ціни на свою продукцію, посилаючись на ціни у світіі і "скромно" замовчуючи якість і сучасність.

  • Якщо обкласти величезними митами іномарки, в тому числі б/у євробляхи (або взагалі їх заборонити завозити до України), то автомобільна промисловість України швидко відродиться!

    • Я думав що вже таких наївних бовдурів не стало

    • Володимир,те що ти говориш було впроваджено в Україні на протязі 25 років і нічого корисного не принесло. В Європі всі працюють на рівних умовах і саме завдяки постійній конкуренції народжують гідний продукт. Рецепт підняття автовиробницьтва в Україні простий:
      1) Конкуренція (і з тим же автоімпортом теж)
      2) Доступне кредитування
      3) Гідні заробітні плати населення
      4) Нульове ввізне мито на автокомпоненти
      5) Забрати автозаз у Васадзе і перезапустити завод за державний кошт (випускати електрички)
      6) Налогові пільги на певний період навим виробникам

  • Дуже хочеться побачити УКРАЇНСЬКИЙ двомісний електромобіль. Котрий спроєктували і виготовили українськи фахівці.

  • А, что это за АВТОЭХСПЭРТ, что написал эту статью. Почему ссылка на" прес-служба виробника", и о каком автопроме речь о "АНУСАХ" которым 30 лет и которых Украинцам насильно приходилось покупать чтобы всякие тариэлы получали миллионы - не выйдет. Создайте хоть что-то кокурентное, продайте на свободном рынке, заплатите налоги и не задрачивайте государство. И хватит называть себя Укр выробныком Вы сейчас нихто все ездят на иномарках., народу нужен КРАЗ

  • Дуже хочеться побачити УКРАЇНСЬКИЙ двомісний електромобіль. Котрий спроєктували і виготовили українські фахівці.

  • Владимир, не пишите бреда! Какая промышленность "відродиться"... ?? Богдан Авто ??? Вы шутите или Вы заказной комментатор?

    Пусть сначала начнут делать нормальные машины по приемлемым ценам, а потом мы уже сами будем просить защитить нашего национального производителя! Но нам тулят гавняные машины с уродливым качеством! Сейчас нечего защищать!

    Пусть лучше сделают удешевление "растаможки" для миллионов семей, это будет позитивнее, чем увеличение прибыли какого-то частного (не государственного даже) Богдан Авто... Пусть Богдан Авто работает над качеством и выходит на Европейский рынок со своей продукцией, пусть будет в мире конкурентноспособным! Слабо?

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий кросовер Audi без емблеми вперше показали без камуфляжу

У жовтні на дорожніх тестах помітили новий електричний кросовер Audi, який, за попередніми даними, буде…

19.11.2025

Volkswagen підтвердив: Polo GTI залишить європейський ринок у 2026 році

Volkswagen підтвердив, що Polo GTI, один із найпопулярніших і найдоступніших спортивних хетчбеків у Європі, залишить…

19.11.2025

Як холод впливає на батареї електромобілів: що потрібно знати взимку

Взимку електромобілі втрачають заряд не удвічі, а приблизно на 10-30%, а в особливо сильні морози…

19.11.2025

Як народжувався BMW X7: історія інновацій та переконання топ-менеджменту

Актуальна версія автомобіля BMW X7 сприймається більшістю автолюбителів вже як природний і звичний елемент продуктової…

19.11.2025

Топ-5 надійних та безпечних уживаних авто до 20 тисяч доларів

Consumer Reports оновив рейтинг найкращих уживаних авто до $20 000. У списку — найнадійніші, безпечніші…

19.11.2025

Новий BMW iX3 2026 показали з 22-дюймовими M-колесами

На автосалоні в Цюріху BMW представила рідкісну і максимально укомплектовану версію нового електричного iX3 2026…

19.11.2025