Минуло вже 10 днів з моменту презентації електропікапа Tesla Cybertruck, але спостерігачі продовжують з жартом сперечатися про дизайн електромобіля.
Про це повідомляє телеграм-канал ” Автомир “.
А між тим, в таких рубаних лаконічних форм знайшли ще один плюс – відмінну аеродинаміку. Маск підтвердив, що інженери постараються перетворити це в одну з найважливіших переваг. Для електрокарів це має велике значення – чим нижче коефіцієнт аеродинамічного опору, тим більше дистанція на одній зарядці.
Аеродинаміку і коефіцієнт лобового опору (Cd) досліджував авіаційний інженер Джастін Мартін. Він оголосив, що незвичайна рубана форма кузова виявилася несподівано ефективною, але при цьому відмовився наводити цифри, посилаючись на те, що у нього недостатньо даних. Наприклад, в своїх розрахунках він зовсім не зважав на колеса, а також дзеркала – серйозні джерела додаткового опору.
Пост Мартіна мав великий резонанс, і в підсумку, в ході обговорення, Маск назвав цифру Cd, до якої потрібно прагнути – 0,3. Вона досяжна, якщо інженери «докладуть усіх зусиль». Це набагато нижче, ніж у пікапів конкурентів, для яких типові значення лежать в районі 0,37-0,39.