У Росії перенесли запуск залізничного сполучення по Кримському мосту з грудня 2019 року на червень 2020 року. Експерт бачить причину такого рішення у численних порушеннях будівельних норм, передає Знай.ua.
Відтермінування старту залізничного сполучення по Кримському мосту прокоментував гідрогеолог, кандидат геолого-мінералогічних наук Юрій Медовар. Він висунув свої припущення, вказавши на ймовірні причини перенесення запуску залізничних перевезень.
«У Радянському Союзі був СНиП (будівельні норми) – це основи, за якими все будувалося. Порушення СНиП призводило до кримінальної відповідальності. Так ось, в цих правилах було написано, що в сейсмічних районах арочні мости можуть будуватися тільки на скельній основі», – зазначив Медовар.
Фахівець переконаний, що будівництво кримської переправи здійснювалося із серйозними порушеннями будівельних норм. А це, на його думку, неминуче спричинило ланцюг супутніх проблем. Юрій Медовар заявив, що міст обов’язково впаде і навіть пояснив причину «прийдешньої катастрофи».
«Уявіть собі, якщо грюкне грязьовий вулкан, глина підніметься вище і піде з-під опори, і опора звалиться. Вона ж стоїть п’ятами на глині, і це досить серйозна річ насправді», – каже гідрогеолог.
Святкові дні зазвичай наповнені веселощами, вечірками та алкоголем, але важливо пам’ятати, що після вихідних потрібно…
Volkswagen анонсував велике оновлення свого електричного хетчбека ID.3 , яке планується до випуску у 2026…
Найдешевший кросовер Tesla 2025 року готують до прем’єри. Хоча автомобіль уже вирушив у виробництво. Тепер…
Renault попереджає: нові регуляції Євросоюзу можуть підвищити вартість автомобілів на 40% до 2030 року. Що…
Hyundai представив електричну Creta. Улюблена Creta у своєму індійському втіленні оновилася рік тому. Тепер у…
Зима в Україні часто буває непередбачуваною, і передбачити її погодні умови не завжди просто. Однак…
Leave a Comment