У Росії перенесли запуск залізничного сполучення по Кримському мосту з грудня 2019 року на червень 2020 року. Експерт бачить причину такого рішення у численних порушеннях будівельних норм, передає Знай.ua.
Відтермінування старту залізничного сполучення по Кримському мосту прокоментував гідрогеолог, кандидат геолого-мінералогічних наук Юрій Медовар. Він висунув свої припущення, вказавши на ймовірні причини перенесення запуску залізничних перевезень.
«У Радянському Союзі був СНиП (будівельні норми) – це основи, за якими все будувалося. Порушення СНиП призводило до кримінальної відповідальності. Так ось, в цих правилах було написано, що в сейсмічних районах арочні мости можуть будуватися тільки на скельній основі», – зазначив Медовар.
Фахівець переконаний, що будівництво кримської переправи здійснювалося із серйозними порушеннями будівельних норм. А це, на його думку, неминуче спричинило ланцюг супутніх проблем. Юрій Медовар заявив, що міст обов’язково впаде і навіть пояснив причину «прийдешньої катастрофи».
«Уявіть собі, якщо грюкне грязьовий вулкан, глина підніметься вище і піде з-під опори, і опора звалиться. Вона ж стоїть п’ятами на глині, і це досить серйозна річ насправді», – каже гідрогеолог.
Перед початком зими у машині потрібно перевірити стан АКБ, а також коректність роботи термостату та…
Сучасні технології допомагають автомобілям стати безпечнішими, і Volkswagen робить значний крок уперед у цій галузі.…
У жовтні в Україні зареєстрували 4277 нових електромобілів на акумуляторних батареях (BEV), що на 5%…
Японський автовиробник Nissan збирається вивести на ринок новий продукт для електричного сегменту спортивних автомобілів, збудований…
Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…
Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…
Leave a Comment