У Росії перенесли запуск залізничного сполучення по Кримському мосту з грудня 2019 року на червень 2020 року. Експерт бачить причину такого рішення у численних порушеннях будівельних норм, передає Знай.ua.
Відтермінування старту залізничного сполучення по Кримському мосту прокоментував гідрогеолог, кандидат геолого-мінералогічних наук Юрій Медовар. Він висунув свої припущення, вказавши на ймовірні причини перенесення запуску залізничних перевезень.
«У Радянському Союзі був СНиП (будівельні норми) – це основи, за якими все будувалося. Порушення СНиП призводило до кримінальної відповідальності. Так ось, в цих правилах було написано, що в сейсмічних районах арочні мости можуть будуватися тільки на скельній основі», – зазначив Медовар.
Фахівець переконаний, що будівництво кримської переправи здійснювалося із серйозними порушеннями будівельних норм. А це, на його думку, неминуче спричинило ланцюг супутніх проблем. Юрій Медовар заявив, що міст обов’язково впаде і навіть пояснив причину «прийдешньої катастрофи».
«Уявіть собі, якщо грюкне грязьовий вулкан, глина підніметься вище і піде з-під опори, і опора звалиться. Вона ж стоїть п’ятами на глині, і це досить серйозна річ насправді», – каже гідрогеолог.
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
У ЄС можуть з'явитися недорогі електромобілі без частини обов'язкових систем безпеки. Чиновники розглядають таку ідею,…
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Leave a Comment